STS i PZPN razem do 2026
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że umowa z STS – największą firmą bukmacherską w Polsce – została przedłużona do 31 lipca 2026 roku. STS pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski, z którą związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 roku.
Oprócz sponsoringu męskiej reprezentacji seniorów, współpraca obejmuje również działania z kadrą kobiecą oraz kadrami młodzieżowymi U-21 i U-20. Świadczenia obejmować będą prawo do posługiwania się tytułem Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski, ekspozycję logotypu na materiałach online i offline, w tym na bandach LED wokół boisk, a także m.in. prawo do wykorzystywania w komunikacji marketingowej wizerunku drużyny narodowej.
– „Przedłużamy kluczowy kontrakt, przez kolejne lata pozostajemy oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. To dla nas ważne z punktu widzenia zaangażowania STS w rozwój rodzimego sportu oraz wspierania całej społeczności kibiców kadry narodowej. Zależy nam, by kontynuować tę wieloletnią współpracę. Jesteśmy firmą, dla której sport jest wpisany w DNA, przeżywamy go, czujemy się jego częścią, dzięki niemu funkcjonujemy. W związku z tym nie zwalniamy tempa i jako lider wyznaczamy trendy w swojej branży. Pozostajemy również największym prywatnym podmiotem wspierającym polski sport „– mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
– „Bardzo się cieszymy, że trwająca już niemal dziewięć lat współpraca została przedłużona. Świadczy to o zaufaniu, jakim partnerzy i sponsorzy darzą Polski Związek Piłki Nożnej. My również jesteśmy zadowoleni, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Przedłużenie umowy cieszy tym bardziej, że w jej ramach wsparcie od firmy STS, będącej liderem na polskim rynku w swojej branży, otrzymają także kadry młodzieżowe oraz reprezentacja Polski kobiet. Liczymy, że kolejne lata będą równie owocne jak te, które już za nami. Razem możemy więcej!” – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.
– „Wieloletnia współpraca z kadrą Polski pokazuje, że STS jest stabilnym i godnym zaufania partnerem – zarówno dla partnerów biznesowych, jak i dla polskich kibiców. Wierzymy, że wsparcie reprezentacji i czas przeznaczony na oglądanie jej meczów przekłada się na kapitał wiedzy oraz doświadczenia samych kibiców. STS, za pomocą najnowocześniejszych rozwiązań i technologii, daje możliwość bezpiecznego i bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk” – dodaje Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS.