Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS i KSW przedłużają kontrakt

STS, największy bukmacher w Polsce, oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy o rok.

Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.

– “STS wspiera cały polski sport i dlatego jesteśmy coraz częściej obecni nie tylko na piłkarskich stadionach, ale także arenach, gdzie odbywają się największe sportowe wydarzenia. Zresztą swoje działania od zawsze koncentrujemy wokół kibiców, którzy są dla nas najważniejszą elementem świata sportu. KSW ma w Polsce wierną rzeszę fanów, zależy nam, by być częścią tej społeczności. Dotychczasowa współpraca pozwoliła nam osiągnąć założone wcześniej cele biznesowe, w związku z tym zdecydowaliśmy się przedłużyć ją o kolejny rok” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– “Liderzy w swoich branżach powinni współpracować – to zawsze droga to biznesowej synergii i rozwoju całego rynku. Dzięki ekspansji KSW, MMA to dziś obok piłki nożnej i siatkówki najszerzej oglądana dyscyplina w Polsce, zarówno pod względem liczebności widzów na wydarzeniach, jak i potężnej oglądalności PPV – decyzja STS o wejściu w tej segment jest zatem naturalna. W KSW, wraz z rozwojem na kolejne gałęzie biznesu, stawiamy nieustannie na rozszerzanie partnerstw biznesowych – dlatego jest mi niezmiernie miło móc podpisać kolejny roczny kontrakt z największą firmą bukmacherską w kraju. Nasza umowa obowiązuje 24 miesiące, ale nasze deklaracje wykraczają poza te ramy i są długoterminowe” – mówi Martin Lewandowski, dyrektor generalny Federacji KSW.

Zgodnie z warunkami umowy – poza tytułem oficjalnego bukmachera KSW – współpraca pozwala STS na ekspozycję marki w trakcie co najmniej 5 kolejnych gal. Logo bukmachera pojawi się m.in. na macie, bandach oraz ściance prasowej, na telebimach będą wyświetlane na żywo kursy z oferty bukmachera. Kontrakt obejmuje także publikację dedykowanych treści – w tym kursów na żywo – na stronie internetowej, KSW TV oraz w mediach społecznościowych Federacji.

Najnowsze

AquaVia partnerem Warty

Jest naturalnie alkaliczna, ma bardzo wysokie naturalne pH 9,4 i wyjątkowy smak – oto AquaVia, woda źródlana, którą w tym sezonie ...

Całość ›

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą "WiedzaJestWcenie" Spoty będą emitowane przez ...

Całość ›

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

AquaVia partnerem Warty.

#sponsoringsport #wartapoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/aquavia-partnerem-warty/

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet .
#sponsoringsport #totalbet #kampania https://sponsoringsport.pl/wiedzajestwcenie-kampania-telewizyjna-totalbet/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.