STS i Korona wracają do współpracy
Po trzyletniej przerwie firma STS kolejny raz została sponsorem Korony Kielce. Umowa zakłada roczną współpracę.
Logo bukmachera pojawi się na między innymi na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych stadionu przy ul. Ściegiennego. Współpraca obejmie także działania digital w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach. STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do kibiców. Poprzednia współpraca między liderem rynku bukmacherskiego a kieleckim klubem miała miejsce w latach 2016-2020.
– „Cieszymy się, że klub, będący tak ważną częścią regionu, który reprezentuje, ponownie dołącza do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jedna z najwyższych frekwencji w Ekstraklasie, duże zaangażowanie fanów oraz doskonała postawa drużyny w rundzie wiosennej minionego sezonu pokazują potencjał, który jest w Kielcach. Dołożymy wszelkich starań, żeby nasza współpraca przyniosła dużo korzyści obu stronom kontraktu. Skorzystają z niej również kibice, dla których przygotujemy atrakcyjne oferty i akcje.” – powiedział Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS
– „Nasz klub stale się rozwija. Cieszymy się, że ten rozwój dostrzegają również inni. Dziękujemy firmie STS za zaufanie oraz za decyzję o wejściu do Żółto-Czerwonej rodziny. Mamy nadzieję na dobrą i owocną współpracę z korzyścią dla obu stron.” – podsumował współpracę Łukasz Jabłoński, Prezes Zarządu Korona SA.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Korony Kielce sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, mistrza Polski – Raków Częstochowa, Jagiellonię Białystok, Zagłębie Lubin oraz Widzew Łódź.