Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS i Fortuna wspólnie walczą z szarą strefą

STS i Fortuna w dniach 12 – 15 maja zrealizują wspólne działania w ramach kampanii nagłaśniającej problem szarej strefy.

STS i Fortuna zrealizują ogólnopolską kampanię pod hasłem „Graj Legalnie”, której celem jest walka z rosnącą szarą strefą. Głównymi narzędziem, które zostanie wykorzystane w kampanii w trakcie 32. kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy, jest podmiana brandingu STS i Fortuny na strojach i bandach LED sponsorowanych przez nie drużyn na logotyp akcji będący hasłem „Graj Legalnie”. Ponadto, obie firmy korzystać będą ze wspólnie wypracowanego key visual, na podstawie którego publikowane będą posty na mediach społecznościowych STS i Fortuny informujące o kampanii.
Najbardziej widoczne zmiany wizualne dotyczyć będą Lecha Poznań. STS zniknie z frontu trykotów “Kolejorza”, a w jego miejsce pojawi się logo kampani, które zastąpi także znak Fortuny z tyłu koszulek Legii Warszawa i Miedzi Legnica. Pozostałe drużyny, czyli Jagiellonia Białystok, Widzew Łódź, Zagłębie Lubin (STS) oraz Radomiak (Fortuna), sponsorowane przez dwie największe legalne firmy bukmacherskie, logotypy sponsorów na rękawkach zakryją specjalnymi opaskami, na których pojawi się logo akcji.

Ponadto, przed rozpoczęciem meczów 32. kolejki, zawodnicy wspomnianych klubów wybiegną na rozgrzewkę w okolicznościowych koszulkach, by jeszcze wyraźniej zaakcentować całą kampanię. W trakcie meczu zmianie ulegnie także komunikacja na bandach obwodowych LED. Cały czas zarezerwowany dla firm bukmacherskich, zostanie przeznaczony na promowanie kampanii „Graj Legalnie”. Taka sama sytuacja – z bandami LED – będzie miała miejsce podczas rozgrywek Fortuna 1. Ligi, gdzie nazwę sponsora tytularnego nosi Fortuna oraz w trakcie spotkań fazy play-off Polskiej Ligi Siatkówki, której sponsorem jest STS.

Mateusz Juroszek, prezes STS S.A.: – „Organizując wspólną akcję, chcemy po raz kolejny zwrócić uwagę na to, jak ogromnym problem dla wszystkich legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich jest rosnąca z roku na rok szara strefa. Oczywiście zauważamy i doceniamy działania rządu wymierzone przeciwko firmom, które działają w Polsce bez licencji, ale oceniamy je wciąż jako zdecydowanie niewystarczające. Legalna część branży od lat apeluje o wprowadzenie bardziej zdecydowanych działań wobec firm działających poza polskim prawem, w tym o skuteczniejsze blokowanie nielegalnych witryn internetowych oraz płatności na ich rzecz.

Konrad Komarczuk, prezes Fortuny: –” O ile nowelizacja ustawy hazardowej z 2017 roku wyraźnie poprawiła sytuację w sektorze, to problem szarej strefy nadal nie został zażegnany. Co więcej, szara strefa cały czas rośnie nominalnie. Uważamy, że bardziej liberalny charakter regulacji prawnych, podobny do tego w większości krajów Unii Europejskiej, skutkowałyby dynamicznym rozwojem rynku bukmacherskiego w Polsce. To z kolei wiązałoby się ze zwiększonymi przychodami zarówno legalnych operatorów, jak i budżetu Państwa czy podmiotów sportowych wspieranych przez firmy bukmacherskie każdego roku milionowymi kwotami w ramach umów sponsoringowych.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są STS i Fortuna, dwie największe firmy bukmacherskie, do których należy ok. ¾ legalnego rynku bukmacherskiego w Polsce. Mają one na celu zwrócenie uwagi na pogłębiający się w Polsce problem szarej strefy na rynku zakładów bukmacherskich. W 2021 roku stanowiła ona blisko połowę (45%) całego rynku zakładów bukmacherskich online.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›