Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS dostępny w Europie

STS obszarem swojego działania wykracza poza granice Polski, oferując usługi w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Norwegii, Islandii, Luksemburgu, Słowenii, Andorze, San Marino oraz na Gibraltarze, Malcie i Łotwie.

STS – największy bukmacher w Polsce – po zdominowaniu polskiego sektora zakładów wzajemnych rozpoczął właśnie działalność na rynkach europejskich. Spółka po latach intensywnego rozwoju zagospodarowała blisko połowę rodzimej branży. Od dziś oferta bukmachera dostępna jest w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Norwegii, Islandii, Luksemburgu, Słowenii, Andorze, San Marino oraz na Gibraltarze, Malcie i Łotwie. W planach jest dalsza ekspansja międzynarodowa.

Spółka – za sprawą licznych inwestycji w rozwój oferty zakładów, nowoczesnych technologii oraz nowych funkcjonalności dla użytkowników STS – w ostatnich 6 latach zwiększyła przychody ponad dziesięciokrotnie – z 220 mln zł do 2,41 mld zł. Obecnie STS posiada ponad 47% udziałów w polskim rynku bukmacherskim, a 80% obrotów generują kanały online – aplikacja dedykowana systemowi Android oraz iOS, strona internetowa oraz jej mobilna wersja.

– „STS to niekwestionowany lider polskiego rynku bukmacherskiego. Po sukcesie firmy w kraju nadszedł czas na rozpoczęcie działalności na terenie Europy. W pierwszym etapie naszej obecności poza granicami RP chcemy skoncentrować się wokół Polaków, którzy znajdują się poza krajem. Świadomość naszej marki wśród tych osób jest niezwykle wysoka, zatem naszym celem jest wykorzystanie tej istotnej przewagi konkurencyjnej” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Z badań opinii publicznej – wykonanych na zlecenie bukmachera – wynika, że 80% dorosłych Polaków zna markę STS. Ten wskaźnik wśród polskich obywateli, którzy mieszkają w Wielkiej Brytanii wynosi zaś 52%, dystansując największych międzynarodowych operatorów gier wzajemnych.

– „Setki tysięcy naszych rodaków na przestrzeni ostatnich dekad zdecydowało się rozpocząć życie poza granicami kraju. Ich odwaga została wynagrodzona, gdyż wielu z nich doskonale odnalazło się w nowym środowisku i odniosło życiowy oraz zawodowy sukces. Dziś my ich śladem zaczynamy swoją działalność na 11 rynkach zagranicznych. Nasze wieloletnie doświadczenie zdobyte w kraju to unikatowy know-how, który pozwoli zdobyć szerokie grono nowych klientów” – dodaje Mateusz Juroszek. – „Jesteśmy pierwszą polską firmą bukmacherską, która działa poza granicami kraju. Na nowych rynkach oferta STS będzie w pełni komplementarna. Poza zakładami wzajemnymi spółka prowadzić będzie kasyno, kasyno live oraz sporty wirtualne. Silnie rozbudowane będą również zakłady esportowe” – podsumowuje Mateusz Juroszek.

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Korony Kielce, Górnika Zabrze, Anwilu Włocławek, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa czy innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›