Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS do 2022 z Cracovią

STS przedłużył umowę z Cracovią, logotyp firmy nadal będzie na rękawach zawodników klubu.

– STS to największy prywatny sponsor polskiego sportu. Współpracujemy z kilkunastoma klubami, organizacjami i związkami, którzy działają nie tylko w skali ogólnopolskiej, ale także międzynarodowej. Cracovia jest dla nas bardzo istotnym partnerem, dzięki któremu docieramy z naszym przekazem do wielu kibiców sportowych w całym kraju. STS wyróżnia się zaangażowaniem na tle innych sponsorów. Od 2016 roku zorganizowaliśmy szereg aktywacji skierowanych do fanów klubu. Liczymy, że w trakcie kolejnych trzech lat będziemy dalej wspólnie działać na rzecz rozwoju Pasów – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Jedną z nich była możliwość personalizacji trykotów klubowych Cracovii, którą kibicom zasponsorował STS w lutym 2019 roku.

Bukmacher z myślą o kibicach przygotował specjalną promocję. Każdy gracz może wykorzystać freebet o wartości 30 złotych na podstawie kodu promocyjnego CRACOVIA.

– Bardzo nas cieszy perspektywa kontynuowania umowy z STS. Współpraca dotychczas układała się wzorowo, a jej przedłużenie jest najlepszym tego dowodem – mówi wiceprezes klubu, Jakub Tabisz.

Kontynuacja umowy obejmuje ekspozycję logotypu firmy w trakcie spotkań rozegranych w Krakowie m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w social mediach. Ponadto firma podczas wybranych meczów organizować będzie specjalną strefę kibica, a także będzie oferować specjalne zakłady na spotkania z udziałem Cracovii. STS prowadzić będzie także specjalne aktywacje skierowane do klubu oraz kibiców – w tym wspólne akcje marketingowe.

Najnowsze

InPost Oficjalnym Sponsorem łuczniczki Kariny Kozłowskiej

Karina Kozłowska – polska łuczniczka, która przeszła niezwykle trudną drogę – dołącza do InPost Sport Team Od ucieczki z ...

Całość ›

Legia Warszawa kolejny sezon z Nexen Tire

Legia Warszawa i Nexen Tire przedłużyli kilkuletnią współpracę, która trwa od sezonu 2021/22 Poza obecnością marki czołowego ...

Całość ›

Verocargo na kolejne dwa lata z Piastem Gliwice

W kolejnych dwóch sezonach sponsorem głównym Piasta Gliwice będzie gliwicka firma verocargo Uznana marka w branży spedycyjnej i ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›