Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Strefa Kibica na PGE Narodowym podczas meczu z Senegalem

Na czterech telebimach umieszczonych na płycie PGE Narodowego obejrzą kibice 19 czerwca mecz Polska – Senegal na piłkarskim mundialu. To będzie jedyna możliwość wzięcia udziału w Narodowej Strefie Kibica w Warszawie.

Spotkanie na PGE Narodowym może zobaczyć nawet 70 tysięcy osób. Organizatorzy strefy poinformowali, że dla sympatyków kadry narodowej przygotowane zostaną cztery ekrany o wymiarach 16×9 metrów.

– „W pozostałych terminach meczów reprezentacji – 24 czerwca z Kolumbią, 28 czerwca z Japonią – stadion jest zajęty, odbywać się będą koncerty i inne wydarzenia. Dlatego zapraszamy 19 czerwca do Narodowej Strefy Kibiców na PGE Narodowym na spotkanie z Senegalem” – powiedziała PAP dyrektor ds. komunikacji, promocji i marketingu stołecznego obiektu Monika Borzdyńska.

Spotkanie z afrykańską drużyną odbędzie się w Moskwie o godz. 17 czasu polskiego.

Poza transmisją meczu, w koronie areny czekać będą liczne atrakcje dla dzieci i dla dorosłych, dodatkowo czas umilą występy muzyczne oraz animacje w poszczególnych strefach.

– „PGE Narodowy, jak na Dom Reprezentacji Polski przystało, zmieni się na ten jeden dzień w prawdziwe centrum polskiej piłki nożnej. Tłum w barwach narodowych będzie wspólnie śledził poczynania naszych piłkarzy. Naturalnie nie zabraknie także innych elementów, które sprawią, że będziemy się po prostu dobrze bawić. Gorąco trzymam kciuki za to, aby wynik meczu był dla nas jak najlepszy, a jego świętowanie na długo zapisało się w pamięci” — wspomniała cytowana w komunikacie Alicja Omięcka, prezes PGE Narodowego.

Jak poinformowała Borzdyńska, bilety będą kosztować od 10 do 30 złotych. Do nabycia będą również tzw. wejściówki VIP-owskie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›