Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Strategia Polskiego Związku Piłki Nożnej na lata 2020-2025

Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował ponad 72-stronnicową strategię organizacji na lata 2020-2025.

– “Jesteśmy bardzo zadowoleni, że powstał tak kompleksowy dokument, który jest kluczowy dla rozwoju najbardziej popularnej dyscypliny sportu w Polsce – piłki nożnej. Strategia Polskiego Związku Piłki Nożnej na lata 2020-2025 przedstawia kierunek rozwoju futbolu w naszym kraju oraz definiuje najważniejsze cele dla każdego z filarów strategicznych PZPN” – powiedział Sekretarz Generalny PZPN Maciej Sawicki.

Dokument ma 72 strony i podzielony jest na kilka elementów, które dotyczą samej organizacji, dalszej wizji, filarów PZPN oraz fundamentów organizacyjnych. Warto podkreślić, że strategia nie skupia się wyłącznie na sporcie profesjonalnym, mocno podkreślone są wartości, które ma nieść za sobą football. Wiele miejsca poświęcono piłce kobiecej, amatorskiej czy całej społeczności piłkarskiej.

“Strategia powstała na kanwie warsztatów, badań, analiz danych, konsultacji z wszystkimi interesariuszami Związku oraz oceny obecnych projektów. Jest to nie tylko konkretna mapa rozwoju piłki nożnej na kolejne pięć lat, ale to także bardzo praktyczny dokument, który pociąga za sobą konkretne działania mające zabezpieczenie w długoterminowym planie finansowym Federacji. Jasno określona wizja, połączona z precyzyjnie zdefiniowaną misją, a także wartościami, którymi chcemy się kierować, w sposób klarowny przedstawiają, gdzie chcemy być w przeciągu najbliższych pięciu lat i jaką rolę odgrywać jako największa organizacja sportowa w naszych kraju” – dodaje Sekretarz Generalny.

Strategia PZPN – LINK

Najnowsze

Sayuri Sushi sponsorem GKM-u

Do grona sponsorów zuzlowego klubu GKMu Grudziądz dołączyła sieć restauracji Sayuri Sushi Sayuri Sushi ma swoje restauracje w ...

Całość ›

Piąty sezon Enea Energetyk Poznań ze wsparciem Enei

Enea przedłużyła umowę o współpracy z klubem Enea Energetyk Poznań W nowym sezonie 2021-2022 wsparcie firmy energetycznej ...

Całość ›

Olszewski nadal Prezesem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki

Henryk Olszewski zdecydowanym poparciem delegatow zostal ponownie Prezesem Polskiego Zwiazku Lekkiej Atletyki Urodzony w 1952 roku ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›