Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stihl i Ekstraklasa razem na kolejny sezon

Stihl w sezonie 2023/2024 nadal będzie oficjalnym partnerem Ekstraklasy SA. Obie strony współpracują ze sobą już od 2019 roku.

Stihl i Ekstraklasa postanowiły kontynuować czteroletnia współpracę, w trakcie której m.in. powstała seria oficjalnych produktów Stihl sygnowana Ekstraklasą. Współpraca w dalszym ciągu pozwoli eksponować markę Stihl na boiskach Ekstraklasy. Obie strony zapowiadają również organizację niestandardowych akcji, jak to miało miejsce wtedy, kiedy piłki na rozpoczęcie spotkań dostarczył zdalnie sterowany robot koszący STIHL iMOW®.

„Ostatnie kilka lat współpracy Ekstraklasy i Stihl to wiele obopólnych korzyści. Długoterminowa kooperacja przynosi znakomite owoce, dzięki czemu nasze marki wzajemnie się wspierają i rozwijają. Dziękujemy za zaufanie okazane Ekstraklasie jako partnerowi marketingowemu. Będziemy dokładać starań, aby piąty już rok współpracy z rzędu okazał się równie efektywny” – mówi Marcin Animucki, Prezes Ekstraklasy SA.

– „Współpraca z Ekstraklasą to dla nas unikatowa okazja do kreatywnej prezentacji naszej marki przed szeroką publicznością. Przez ostatnie lata staliśmy się współuczestnikiem wielkich piłkarskich emocji na stadionach w całym kraju. Ta współpraca od początku miała dla nas ogromny sens, jako że produkty naszej firmy pomagają w doskonałym przygotowaniu terenów zielonych do uprawiania najpopularniejszego sportu w Polsce, jakim jest piłka nożna” – mówi Sławomir Surma, prezes zarządu ANDREAS STIHL Sp. z.o.o.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›