Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stelmet nadal sponsorem tytularnym

Firma Stelmet nadal będzie sponsorem tytularnym zielonogórskich koszykarzy. Umowa została dziś przedłużona na sezon 2018/19.

– „Stelmet to wyjątkowy partner biznesowy. Z jego wsparciem wiążą się nasze wszystkie największe sukcesy sportowe” – mówi Janusz Jasiński, właściciel klubu.

Współpraca obu firm trwa nieprzerwanie już od sześciu sezonów. Pod nazwą Stelmet Zielona Góra koszykarze wywalczyli cztery złote i jeden srebrny krążek Mistrzostw Polski. Występowali także w prestiżowych międzynarodowych rozgrywkach Euroligi, Eurocupu oraz FIBA Champions League.

– „Bardzo cieszę się z przedłużenia umowy. Nasza dotychczasowa współpraca była bardzo owocna. Mam więc nadzieję, że będzie trwała jak najdłużej. Klubowi życzę dalszych sukcesów i złota w najbliższym sezonie” – mówi Stanisław Bieńkowski, twórca i wieloletni prezes Stelmetu S.A.

Grupa Stelmet zajmuje się produkcją i dystrybucją drewnianej architektury ogrodowej. Jej produkty sprzedawane są w 25 krajach, na największych rynkach Unii Europejskiej m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji. Firma posiada zakłady produkcyjne w Zielonej Górze i Grudziądzu. Od 2016 r. jej akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

– „Stelmet to wyjątkowy partner biznesowy. Z jego wsparciem wiążą się wszystkie nasze największe sukcesy sportowe – w tym cztery tytuły Mistrza Polski i występy na międzynarodowej arenie. Bardzo cieszę się z przedłużenia umowy, ponieważ ostatni sezon nie był dla nas udany. Pozostanie tak znaczącej i dużej firmy z nami, powinno być dobrym prognostykiem przy finalizowaniu kolejnych umów sponsorskich” – mówi Janusz Jasiński, przewodniczący rady nadzorczej spółki Grono SSA.

W ubiegłym sezonie drużyna Stelmetu Enei BC Zielona Góra była najbardziej medialną drużyną koszykarskiej ekstraklasy – jej ekwiwalent reklamowy wyniósł 49 mln zł.

– „Chciałbym podziękować panu Stanisławowi Bieńkowskiemu, który zawsze poczęstuję mnie wyśmienitą kawą i wspomoże dobrym słowem. Współpraca pomiędzy klubem a firmą Stelmet jest jak stare dobre małżeństwo. Za chwilę będziemy świętować naszą kolejną rocznicę” – dodaje Janusz Jasiński.

17 lipca 2012 roku Stelmet S.A. podpisał umowę ze spółką Grono S.S.A., dzięki której stał się sponsorem tytularnym koszykarskiego klubu z Zielonej Góry. Od sezonu 2012/13 drużyna pod tą nazwą przystąpiła do rozgrywek koszykarskiej ekstraklasy. Wraz z pojawieniem się Stelmetu rozpoczęła się złota epoka w ponad 70-letniej historii istnienia koszykarskiego klubu z Zielonej Góry.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›