fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stelmet nadal sponsorem tytularnym

Firma Stelmet nadal będzie sponsorem tytularnym zielonogórskich koszykarzy. Umowa została dziś przedłużona na sezon 2018/19.

– “Stelmet to wyjątkowy partner biznesowy. Z jego wsparciem wiążą się nasze wszystkie największe sukcesy sportowe” – mówi Janusz Jasiński, właściciel klubu.

Współpraca obu firm trwa nieprzerwanie już od sześciu sezonów. Pod nazwą Stelmet Zielona Góra koszykarze wywalczyli cztery złote i jeden srebrny krążek Mistrzostw Polski. Występowali także w prestiżowych międzynarodowych rozgrywkach Euroligi, Eurocupu oraz FIBA Champions League.

– “Bardzo cieszę się z przedłużenia umowy. Nasza dotychczasowa współpraca była bardzo owocna. Mam więc nadzieję, że będzie trwała jak najdłużej. Klubowi życzę dalszych sukcesów i złota w najbliższym sezonie” – mówi Stanisław Bieńkowski, twórca i wieloletni prezes Stelmetu S.A.

Grupa Stelmet zajmuje się produkcją i dystrybucją drewnianej architektury ogrodowej. Jej produkty sprzedawane są w 25 krajach, na największych rynkach Unii Europejskiej m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji. Firma posiada zakłady produkcyjne w Zielonej Górze i Grudziądzu. Od 2016 r. jej akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

– “Stelmet to wyjątkowy partner biznesowy. Z jego wsparciem wiążą się wszystkie nasze największe sukcesy sportowe – w tym cztery tytuły Mistrza Polski i występy na międzynarodowej arenie. Bardzo cieszę się z przedłużenia umowy, ponieważ ostatni sezon nie był dla nas udany. Pozostanie tak znaczącej i dużej firmy z nami, powinno być dobrym prognostykiem przy finalizowaniu kolejnych umów sponsorskich” – mówi Janusz Jasiński, przewodniczący rady nadzorczej spółki Grono SSA.

W ubiegłym sezonie drużyna Stelmetu Enei BC Zielona Góra była najbardziej medialną drużyną koszykarskiej ekstraklasy – jej ekwiwalent reklamowy wyniósł 49 mln zł.

– “Chciałbym podziękować panu Stanisławowi Bieńkowskiemu, który zawsze poczęstuję mnie wyśmienitą kawą i wspomoże dobrym słowem. Współpraca pomiędzy klubem a firmą Stelmet jest jak stare dobre małżeństwo. Za chwilę będziemy świętować naszą kolejną rocznicę” – dodaje Janusz Jasiński.

17 lipca 2012 roku Stelmet S.A. podpisał umowę ze spółką Grono S.S.A., dzięki której stał się sponsorem tytularnym koszykarskiego klubu z Zielonej Góry. Od sezonu 2012/13 drużyna pod tą nazwą przystąpiła do rozgrywek koszykarskiej ekstraklasy. Wraz z pojawieniem się Stelmetu rozpoczęła się złota epoka w ponad 70-letniej historii istnienia koszykarskiego klubu z Zielonej Góry.

Najnowsze

Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›

“Witaj w klubie” w CANAL+ SPORT

We wrześniu na antenie CANAL+ SPORT pojawi się nowy program poświęcony LOTTO Ekstraklasie „Witaj w klubie” - "To serial ...

Całość ›

Już 27 września po raz pierwszy Partnerskie Kluby Biznesu spotkają się w Poznaniu

W Poznaniu został powołany do życia projekt, który cieszy się bardzo dużą popularnością zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Kolejny sukces naszego portalu, tym razem wspieraliśmy Hotel Moran oraz Inchcape Polska w nawiązaniu współpracy.
#sponsoringsport #hotelmoran #inchcapepolska https://t.co/tkkVuFYXTH

"Witaj w klubie" w CANAL+ SPORT.
#sponsoringsport #pilkanozna #canal+ https://t.co/OJ1p2rTGUz