Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Staropolanka sponsorem technicznym The World Games

Producent wody mineralnej Staropolanka został sponsorem technicznym tegorocznego The World Games.

Staropolanka, woda mineralna Ziemi Kłodzkiej, została sponsorem technicznym Igrzysk Sportów Nieolimpijskich – The World Games Wrocław 2017. W ramach porozumienia partner dostarczy pół miliona butelek wody dla sportowców oraz aktywnie włączy się w promowanie zdrowego trybu życia wśród najmłodszych wrocławian.

– „Zależało nam na współpracy ze Staropolanką z dwóch powodów: to dobra i zdrowa woda, która wpisuje się w naszą misję promowania zdrowego trybu życia. Na dodatek pochodzi z naszego regionu, od zawsze jest mocno związana z Dolnym Śląskiem i Wrocławiem. Cieszę się, że nasza oferta zyskała uznanie kolejnej silnej marki. To pokazuje, że Igrzyska The World Games 2017 są dobrze odbierane na rynku i traktowane jako atrakcyjna okazja do promocji” – mówi Marcin Przychodny, prezes Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego – The World Games 2017.

Produkowana w Uzdrowiskach Kłodzkich Staropolanka została oficjalną wodą Igrzysk. Na potrzeby 3,5 tysiąca sportowców, którzy wezmą udział w The World Games 2017, Staropolanka dostarczy cenną w minerały wodę. Będzie ona również dostępna w punktach gastronomicznych dla kibiców na wszystkich 26 obiektach, na których rywalizować będą uczestnicy Igrzysk.

„Zdrowe odżywianie, nawadnianie i odpowiedni styl życia to kluczowe wartości dla marki Staropolanka. Cieszymy się, że w The World Games 2017 znaleźliśmy partnera, który myśli i działa podobnie. Naszą umowę odbieramy w kategoriach zarówno zasadnej inwestycji na rodzimym rynku, jak i docenienia marki Staropolanki, która od lat skutecznie się rozwija. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie korzyści wszystkim, a zwłaszcza kibicom i sportowcom” – zaznacza Mariusz Diakowski, zarządzający Staropolanką w Uzdrowiskach Kłodzkich SA – Grupa PGU.

Porozumienie zakłada również obecność Staropolanki podczas wędrówki flagi The World Games po wrocławskich szkołach i przedszkolach. W trakcie spotkań poświęconych Igrzyskom dzieci będą otrzymywały butelki z wodą mineralną oraz wskazówki dotyczące odpowiedniego nawadniania i zdrowych nawyków żywieniowych.

– „Nasza stała obecność w wydarzeniach o charakterze sportowym świadczy o konsekwentnym budowaniu pozycji Staropolanki jako marki kojarzącej się z najwyższą jakością wśród wód mineralnych przeznaczonych dla osób dbających o zdrowie, dobre samopoczucie i kondycję. Pojawienie się na imprezie takiej rangi jak The World Games to również dowód na wysokie pozycjonowanie naszych produktów w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem rynku wrocławskiego, a także szansa na promocję poza granicami kraju – dodaje Piotr Pawełczyk, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich SA – Grupa PGU.

Źródło: The World Games

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›