Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Staropolanka oficjalną wodą Reprezentacji Polski

Woda Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich, należąca do Grupy KGHM, została oficjalną wodą reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa sponsorska podpisana z Polskim Związkiem Piłki Nożnej obejmie także wsparcie reprezentacji U-21 i szereg innych inicjatyw PZPN.

„Spółki z Grupy KGHM od lat wspierają polski sport. Tak, jak reprezentacja Polski w piłce nożnej jesteśmy wizytówką naszego kraju na arenie międzynarodowej. Sukcesy sportowe i gospodarcze przyczyniają się do wzmocnienia pozycji naszego kraju. Jesteśmy dumni z tego, że gramy razem i możemy przekazać naszym piłkarzom wodę Staropolanka – naturalny, zamknięty w butelkach skarb Uzdrowisk Kłodzkich. Ta marka to bez wątpienia jedna z pereł w Grupie KGHM, która z każdym rokiem rośnie w siłę. Tylko w zeszłym roku na polski rynek trafiło ponad 76 milionów litrów wody marki Staropolanka, która odpowiada na potrzeby wszystkich osób uprawiających sport” – mówi Tomasz Zdzikot, prezes KGHM Polska Miedź S.A.

– „Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce. Zarówno woda, jak i sport, kojarzą się ze zdrowiem i świetną kondycją. Działania marketingowe, oparte na sponsoringu piłkarskiej reprezentacji Polski wierzę, że przyniosą Staropolance i Uzdrowiskom Kłodzkim ogromne korzyści. Jestem przekonany, że nasza woda przypadnie do gustu nie tylko piłkarzom, ale i wszystkim kibicom piłki nożnej” – podkreśla Łukasz Surażyński, prezes spółki Uzdrowiska Kłodzkie SA, która jest producentem wody Staropolanka.

W ramach partnerstwa Staropolanka będzie posługiwała się tytułem “Oficjalna Woda Reprezentacji Polski”. Marka chce w ten sposób podkreślić swój sportowy charakter i być obecna wizerunkowo wśród swoich klientów, dla których liczy się aktywność sportowa i zdrowe odżywianie.

– „Szerokie portfolio wód Staropolanki pozwala dostarczać najlepsze wody mineralne i odpowiadać na potrzeby żywieniowe wszystkich osób uprawiających sport, nie tylko amatorów, ale i zawodowców. Dlatego wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej planujemy szereg projektów popularyzujących zdrowy tryb życia” – dodaje Łukasz Czech, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich, producenta Staropolanki .

Woda Staropolanka ze specjalnym reprezentacyjnym brandingiem będzie dostępna w całej Polsce, w sieciach handlowych i stałych punktach sprzedaży. Staropolanka będzie towarzyszyć piłkarzom podczas rozgrywek w kraju, jak i za granicą, a także zapewni dostawy wody dla wszystkich reprezentacji w piłce nożnej, którymi zarządza PZPN. Umowa sponsorska pomiędzy spółką Uzdrowiska Kłodzkie SA a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została podpisana na ponad rok z możliwością przedłużenia.

Staropolanka to polska marka wód mineralnych i źródlanych, produkowanych w Polanicy-Zdroju i Jeleniowie k. Kudowy-Zdroju, której właścicielem są Uzdrowiska Kłodzkie SA – Grupa PGU (Grupa Kapitałowa KGHM). Źródła Staropolanki są cennym darem Ziemi Kłodzkiej, który wydobywany jest w sercu polanickiego kurortu od 1905 roku.

Marka Staropolanka to bogata gama wód wysoko, średnio – i niskozmineralizowanych, gazowanych, lekko gazowanych i niegazowanych o zróżnicowanym składzie mineralnym. Uzdrowiska Kłodzkie są obecnie jedynym producentem wód mineralnych w Polsce, który oferuje naturalne produkty w aż 4 różnych stopniach mineralizacji na poziomach 310, 800, 1200 oraz 2030 mg/l.

Aktualnie Staropolanka ma ogromną siłę wytwórczą dzięki unowocześnionej nowej linii produkcyjnej. Wszelkie działania inwestycyjne, optymalizacyjne i ich sukcesywne wdrażanie pozwala na zwiększanie mocy produkcyjnych w stosunku do lat ubiegłych. Potencjał produkcyjny w ubiegłym roku to ponad 76 mln litrów wody marki Staropolanka.

Grupa KGHM od lat jest aktywnym mecenasem polskiego sportu. Obejmuje patronaty nad ważnymi wydarzeniami na poziomie zarówno lokalnym, krajowym, jak i międzynarodowym (np. Bieg Piastów w Jakuszycach). Wspiera sportowców z różnych dyscyplin: piłki nożnej (Zagłębie Lubin), siatkówki, piłki ręcznej, koszykówki, szermierki, wioślarstwa czy sportów zimowych. Kolejny przykład zaangażowania to także program stypendialny „Miedziane Rywalizacje” wspierający rozwój młodych sportowców na ich drodze rozwoju profesjonalnej kariery.

Staropolanka oficjalną wodą Reprezentacji Polski w piłce nożnej
FOT. KGHM

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›