Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stal Mielec zdradza strategię

Niedługo przed końcem roku władze Stali Mielec postanowiły zaprezentować strategiczny plan rozwoju klubu, w tym celu zwołano specjalną konferencję prasową.

W konferencji udział wzięli: Jacek Klimek– Prezes Zarządu FKS Stal Mielec S.A., Arkadiusz Złotnicki– członek Rady Nadzorczej oraz Pan europoseł Tomasz Poręba.

„Strategia rozwoju została stworzona początkiem 2021 roku. To nie był jednak najlepszy czas na publikacje tego typu dokumentów. Wtedy skupialiśmy się na ratowania Klubu, a nie ogłaszaniu, że to zrobimy. Dziś, kiedy sytuacja klubu jest już bardzo stabilna, mamy przyjemność przedstawić Państwu strategiczny plan rozwoju FKS Stal Mielec S.A. Zaznajamiając się ze stworzoną przez nas strategią, zobaczą Szanowni Państwo, iż to, co wydarzyło się w tamtym okresie czasu, jest bardzo zbieżne z założeniami strategii” — powiedział Jacek Klimek, Prezes Zarządu FKS Stal Mielec S.A.

„Kiedy przystępowaliśmy do pisania strategii, wiedzieliśmy, że wśród wielu wyzwań, jakie stoją przed Klubem, który po 24 latach banicji awansował do Ekstraklasy, kluczowe będzie znalezienie odpowiedniego balansu pomiędzy trzema podstawowymi wymiarami funkcjonowania Stali. Pomiędzy sferą sportową – najbardziej spektakularną, widoczną, komentowaną na zewnątrz, sferą biznesową, dającą paliwo do wszystkich innych działań oraz społeczną wrażliwością i odpowiedzialnością, których nigdy nie bagatelizowaliśmy, wiedząc, czym jest Stal dla tego środowiska lokalnego i regionalnego. Dla Mielca. Dla Podkarpacia. I ten dokument jest tak naprawdę o tym, jak mamy działać w każdym z tych obszarów, aby ten balans znaleźć” — powiedział Arkadiusz Złotnicki, członek Rady Nadzorczej Stali Mielec, odpowiedzialny za przygotowanie strategii.

’Przez ostatnie lata bardzo blisko śledzę funkcjonowanie klubu, ponieważ od 2015 roku mam zaszczyt zaangażować się mocno w rozwój Stali Mielec. Dziś mogę powiedzieć, iż jest to zupełnie inna Stal. Jest to klub bardzo dobrze zorganizowany, który bardzo dobrze funkcjonuje, jest pewny siebie i ma określoną wizję. FKS Stal Mielec posiada piękną tradycję, z której chcemy czerpać i która napędza nas do kolejnych działań. Tym pięknym wydarzeniom zapisanym na kartach historii chcemy w przyszłości dorównać” — powiedział Pan europoseł Tomasz Poręba.

Cała strategię można zobaczyć na stronie – LINK

W połowi grudnia klub również zaprezentował plan działań dotyczący działań marketingowych. Dnia 15 grudnia doszło do konferencji z udziałem Damiana Gąsiewskiego – Dyrektor Komunikacji i Marketingu FKS Stal Mielec S.A., który podsumował rok 2022 oraz przedstawił plany na nadchodzący rok 2023. Przedstawiciel klubu odpowiadał na pytania przesłane nie tylko przez dziennikarzy, ale również kibiców.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›