fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stadion SV Darmstadt zmieni nazwę na cześć swojego kibica

Występujący w Bundeslidze SV Darmstadt w nowym sezonie występować będzie na obiekcie Jonathan-Heimes-Stadion dla upamiętnienia zmarłego kibica.

Niemiecki zespół podjął się nie codziennego rozwiązania na upamiętnienie swojego sympatyka, w sezonie 2016/2017 stadion będzie nosił jego imię. Jonathan Heimes zmarł w tym roku w wieku 26 lat, przez okres 12 lat zmagał się z chorobą. W młodości był wybitnym tenisistą, zdobył nawet tytuł Mistrz Hesji. Zasłynął słowami, które kierował tak do siebie, jak i zawodników: „Musisz walczyć, jeszcze nie wszystko stracone”. Od roku 2015 działał charytatywnie. Wraz z mieszkańcami Darmstadt oraz tenisistką Andreą Petković stworzył organizacje, która zbierała środki dla osób walczących z nowotworem. Dzięki temu uzbierał setki tysięcy euro. Jonathan mimo choroby również czynnie uczestniczył w życiu swojego klubu.

Na pomysł bardzo dobrze zareagowali sponsorzy klubu. Mimo, że prawa do nazwy obiektu posiadała firma naukowo-technologicznej Merck zrzekła się ich na rok. Oprócz tego sponsor główny Software AG zrezygnował na jedno spotkanie z umieszczenia swojej reklamy na koszulkach oddając je fundacji charytatywnej.

Źródło: Stadiony.net

Najnowsze

Poradnik

JAK ZNALEŹĆ SPONSORA? – poradnik

Tytułowe pytanie „jak znaleźć sponsora” zadaje sobie każdy przedstawiciel sportu, niezależnie czy jest to prezes klubu, ...

Całość ›

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22

Do Akcja #ReymonTTa22 włączył się sponsor Wisły Kraków, który pozwolił na większe wsparcie klubu z dokonywanych transakcji Akcja ...

Całość ›

Cracovia partnerem programu Karty Krakowskiej

Cracovia dołączyła do programu Karty Krakowskiej, oferując jej posiadacza zniżki na zakup wejściówek i gadżetów Karta Krakowska ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Szukacie sponsora? Mamy dla Was pierwsze porady jak to zrobić.
#sponsoringsport #porady https://t.co/XR3fILRxHw

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22.
#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://t.co/tbfQ7HPq8w