Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stadion Śląski z Superauto.pl w nazwie

Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.

Superauto.pl z siedzibą w Chorzowie to największy sprzedawca nowych aut w internecie. W tym roku spółka planuje zawrzeć rekordową liczbę co najmniej 10 tysięcy umów rezerwacji samochodów, powiększając skalę swojego biznesu nawet o połowę po już i tak świetnym roku 2024.

Jednym z elementów, który ma umożliwić tak spektakularny wzrost Superauto.pl, jest zawarta właśnie umowa sponsorska Stadionu Śląskiego. W jej efekcie, największy sprzedawca aut w polskim internecie, stanie się pierwszym w historii sponsorem tytularnym drugiego co do wielkości – po PGE Narodowym — stadionu w Polsce. Kontrakt sponsorki zawarto na 3 lata, z możliwością przedłużenia na kolejne okresy.

– „Stadion Śląski zna nie tylko każdy mieszkaniec Śląska, ale też każdy Polak, który albo był tu osobiście na ważnym wydarzeniu sportowym czy koncercie, albo też oglądał transmisje z tych wydarzeń w telewizji. Dzięki zawartej umowie sponsorskiej, Superauto.pl stanie się firmą rozpoznawaną w całej Polsce. Umocnimy w ten sposób naszą pozycję lidera rynku nowoczesnej sprzedaży samochodów” – mówi Kamil Makula, prezes Superauto.pl i jednocześnie udziałowiec i współzałożyciel spółki.

Przypomnijmy, że Stadion Śląski jest nie tylko drugim co do wielkości tego typu obiektem w Polsce, ale pełni też funkcję narodowego stadionu lekkoatletycznego. Jest ponadto najbardziej uniwersalnym stadionem w naszym kraju, na którym mogą odbywać się zarówno najwyższej rangi mecze piłkarskie, w tym mecze reprezentacji Polski, jak i największe mitingi lekkoatletyczne, przyciągające światowe gwiazdy takie, jak np. Armand Duplantis. Stadion Śląski– m.in. dzięki wyjątkowej akustyce – jest też miejscem, w którym odbywają się koncerty największych światowych gwiazd muzyki.

„Stadion Śląski jest symbolem sukcesu. Celem naszej współpracy zarówno z zarządem stadionu, jak i samorządem województwa śląskiego, jest, aby Superauto.pl osiągnęło podobny status w oczach klientów oraz partnerów biznesowych. Chcemy, aby nasza firma kojarzyła się z sukcesem. Cały zespól Superauto.pl ciężko na to pracuje każdego dnia, co potwierdzają nasze wyniki sprzedaży aut i niezwykle ambitne plany dalszego rozwoju. Chcemy, aby nazwa Superauto.pl Stadion Śląski wzmacniała ten pozytywny przekaz, że sukces jest wpisany w nasze DNA” – stwierdza Bartosz Chojnacki, wiceprezes Superauto.pl i drugi z założycieli Superauto.pl (większościowym udziałowcem spółki jest WP Holding, do którego należy 51% udziałów w Superauto.pl).

To na Stadionie Śląskim o awans na Mistrzostwa Świata w 1974 roku w Niemczech, zakończone zdobyciem trzeciego miejsca, z sukcesem walczyły Orły Górskiego, a w historii zapisało się m.in. zwycięstwo 2:0 nad Anglią, To tu Orły Górskiego ograły 4:1 w eliminacjach ME w 1976 r. naszpikowaną gwiazdami reprezentację Holandii (ówczesnych wicemistrzów świata) z Johannem Cruijffem na czele. Przez wielu ekspertów ten mecz uznawany jest za najlepszy w historii reprezentacji Polski. Także tam jeden z kluczowych meczów grupowych (z NRD) rozegrała reprezentacja Antoniego Piechniczka walcząc o wyjazd na Mundial do Hiszpanii, gdzie Polska znów zdobyła trzecie miejsce, a przepustkę do wielkiej międzynarodowej kariery zdobywał Zbigniew Boniek. To także w Chorzowie z sukcesem o pierwszy w historii awans na Euro walczyła reprezentacja Leo Beenhakkera. W pamięci zapadło przede wszystkim zwycięstwo 2:1 nad faworyzowaną Portugalią po dwóch golach Euzebiusza Smolarka.

Trzecim powodem, dla którego Superauto.pl objęło funkcję sponsora tytularnego Stadionu Śląskiego, jest chęć budowania bardzo pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. – „Stadion Śląski budzi w Polakach wyjątkowo dobre uczucia. Dotyczy to w szczególności osób, które przeżyły tu niezwykle wydarzenie sportowe lub kulturalne, były świadkami historycznych zwycięstw polskich piłkarzy, rekordów świata w lekkoatletyce czy niepowtarzalnych koncertów. Moim celem jest, aby Superauto.pl budziło tak samo pozytywne emocje” – podsumowuje Kamil Makula.

Fot. Materiały Prasowe Superauto.pl

Najnowsze

„Franz – Historia Franciszka Smudy” – premiera serialu dokumentalnego CANAL+

Już 20 kwietnia w serwisie streamingowym CANAL+ zadebiutuje pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Franz – Historia ...

Całość ›

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›