Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stadion Barcelony zmieni nazwę

Klub FC Barcelona po raz pierwszy w swojej historii planuje sprzedaż praw do nazwy swojego stadionu – Camp Nou.

Nazwa Camp Nou ma już 63 lata i jest związana z tradycją i historią klubu. Niestety z powodu walki z koronawirusem klub szuka oszczędności oraz planów na zyskanie kolejnych środków. FC Barcelona w obecnej sytuacji postanowiła sprzedać nazwę do swojego stadionu. Co ciekawe zysk z pierwszego roku sprzedaży praw ma zostać przekazany na walkę z koronawirusem. Niestety decyzja mimo szczytnego celu może nie spodobać się kibicom klubu.

Sytuacja jest podobna również do tej kiedy prawie 15 lat temu klub po raz pierwszy zamieścił reklamę na swoich koszulkach. Początkowo był to logotyp UNICEFu, kolejno katarskiej fundacji ale następnie już podmiotu komercyjnego – linii lotniczych z Kataru. W ten sposób w początkowo szczytnym celu FC Barcelona skomercjalizowała swoje koszulki. Bardzo prawdopodobne w tym przypadku schemat działań jest podobny.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›