Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Stacja Fox zarobiła 509 mln dolarów na Super Bowl

Stacja Fox w związku ze sprzedaż reklam w trakcie Super Bowl zarobiła 509 mln dolarów, dogrywka zapewniła jej dodatkowe 20 mln.

W finale Super Bowl zagrały drużyny New England Patriots i Atlanta Falcons, spotkanie rozegrano na obiekcie w Houston. Drużyna New England Patriots pokonała rywala w dogrywce wynikiem 34:28. To piąty tytuł mistrzowski dla klubu ze stanu Massachusetts, poprzednie zdobywali w latach 2015, 2005, 2004 oraz 2002.

Całe wydarzenie transmitowane było przez stację Fox. Według firmy analitycznej iSpot jak podaje portal Wirtualne Media.pl przychody z emisji spotów według cenników wyniosły 509,6 mln dol. W trakcie pierwszej w historii Super Bowl dogrywki wyemitowano kolejne cztery spoty reklamowe, które kosztowały 20 mln dolarów. W trakcie dogrywki wyemitowano spoty Hulu oraz Sprinta, a także marek Proactiv i SoFi, które zostały z kolei powtórzone także później, już po zakończeniu programu. Fox wyznaczył cenę jednego spotu na poziomie 5 mln dol. Według danych firmy Nielsen tegoroczny finał Super Bowl zgromadził przed telewizorami średnio 111,3 mln widzów.

Źródło: Wirtualne Media.pl

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›