Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Średnio 110 tysięcy kibiców śledzi Ekstraklasę w TV

Według danych portalu Wirtualnemedia.pl średnio każdy mecz Lotto Ekstraklasy śledzi 110 tysięcy widzów.

Obecnie widzowie mogli oglądać już 21 kolejek sezonu 2017/2018 Lotto Ekstraklasy. Kibice mogli głównie ogladać mecze na kanałach nc+ (Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2 i nSport+), a po dwa mecze każdej kolejki pokazywane były w kanałach Eurosportu. Średnia oglądalność spotkań wyniosła 110,3 tyś, było to 0,96% udziału rynku wśród wszystkich widzów jak wynika z badania Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

W kanałach nc+ największym zainteresowaniem cieszył się pojedynek pomiędzy Lechem Poznań, a Legią Warszawa z 1 października br., który średnio oglądało w Canal+ 262,8 tys. osób.

Na pozycji lidera oglądalności w kanałach Eurosportu uplasowało się spotkanie Bruk-Bet Termalica Nieciecza-Wisła Kraków (27 listopada br.; 235,1 tys. widzów; 1,68 proc. i 1,73 proc. udziału), pokazane w Eurosporcie 1.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›