Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Spotkanie Portugalii i Hiszpania przyciągnęło najwięcej widzów

Piątkowy mecz Portugalii i Hiszpanii był najchętniej oglądanym spotkaniem Mundialu w Polsce.

Rozegrane w piątek wieczorem spotkanie Portugalia – Hiszpania oglądało w TVP 1 i TVP Sport łącznie średnio 5,5 mln widzów (4,48 mln w TVP 1 i 1,02 mln w TVP Sport).

Podczas pierwszych dni mundialu próg 4 mln widzów przekroczyły transmisje trzech spotkań, do tych spotkań zaliczył się mecz: Niemcy – Meksyk, Rosja – Arabia Saudyjska, Brazylia – Szwajcaria. Każde ze spotkań pokazała stacja TVP 1 i TVP Sport.

 

W trakcie Mistrzostw Europy w 2016 roku najwięcej widzów zgromadził ćwierćfinał Polska – Portugalia, który w TVP 1, Polsacie i Polsat Sport oglądało 15,97 mln widzów. Był to rekord w historii telemetrii w Polsce i najchętniej oglądany program w historii badania w Polsce.

Najnowsze

Dominik Urbanik tymczasowym Prezesem GKS-u Tychy

Dominik Urbanik pełni obecnie obowiązki prezesa Klubu Piłkarskiego GKS Tychy SA Adwokat jest członkiem rady nadzorczej tyskiego klubu ...

Całość ›

Fortuna oficjalnym sponsorem Stomilu Olsztyn

Firma bukmacherska Fortuna została Oficjalnym Sponsorem Stomilu Olsztyn Umowa z nowym sponsorem będzie obowiązywać co najmniej do ...

Całość ›

Marka STIHL nowym Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Stihl, światowy producent urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy W ramach ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›