Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Spotkanie Portugalii i Hiszpania przyciągnęło najwięcej widzów

Piątkowy mecz Portugalii i Hiszpanii był najchętniej oglądanym spotkaniem Mundialu w Polsce.

Rozegrane w piątek wieczorem spotkanie Portugalia – Hiszpania oglądało w TVP 1 i TVP Sport łącznie średnio 5,5 mln widzów (4,48 mln w TVP 1 i 1,02 mln w TVP Sport).

Podczas pierwszych dni mundialu próg 4 mln widzów przekroczyły transmisje trzech spotkań, do tych spotkań zaliczył się mecz: Niemcy – Meksyk, Rosja – Arabia Saudyjska, Brazylia – Szwajcaria. Każde ze spotkań pokazała stacja TVP 1 i TVP Sport.

 

W trakcie Mistrzostw Europy w 2016 roku najwięcej widzów zgromadził ćwierćfinał Polska – Portugalia, który w TVP 1, Polsacie i Polsat Sport oglądało 15,97 mln widzów. Był to rekord w historii telemetrii w Polsce i najchętniej oglądany program w historii badania w Polsce.

Najnowsze

Lechia w Gdańsku zagra z kibicami

Lechia Gdańsk rozpoczyna akcję „Kibice na stadionie” Każdy kibic gdańskiego zespołu będzie mógł pojawić się na trybunach ...

Całość ›

Górnik wybrał trzeci komplet koszulek

Górnik Zabrze w ramach specjalnego konkursu rozstrzygnął jak będzie wyglądała klubowa koszulka w nowym sezonie Rywalizacja była ...

Całość ›

Stadion Wrocław największym ekranem kinowym w Europie

W piątek Stadion Wrocław uruchomił kino samochodowe a jego elewacja stała się największym ekranem kinowym w całej Europie 22 ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.