Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Spotkanie Portugalii i Hiszpania przyciągnęło najwięcej widzów

Piątkowy mecz Portugalii i Hiszpanii był najchętniej oglądanym spotkaniem Mundialu w Polsce.

Rozegrane w piątek wieczorem spotkanie Portugalia – Hiszpania oglądało w TVP 1 i TVP Sport łącznie średnio 5,5 mln widzów (4,48 mln w TVP 1 i 1,02 mln w TVP Sport).

Podczas pierwszych dni mundialu próg 4 mln widzów przekroczyły transmisje trzech spotkań, do tych spotkań zaliczył się mecz: Niemcy – Meksyk, Rosja – Arabia Saudyjska, Brazylia – Szwajcaria. Każde ze spotkań pokazała stacja TVP 1 i TVP Sport.

 

W trakcie Mistrzostw Europy w 2016 roku najwięcej widzów zgromadził ćwierćfinał Polska – Portugalia, który w TVP 1, Polsacie i Polsat Sport oglądało 15,97 mln widzów. Był to rekord w historii telemetrii w Polsce i najchętniej oglądany program w historii badania w Polsce.

Najnowsze

Grupa BTLA partnerem Ruchu

Grupa BTLA, znana firma doradcza działająca min w Katowicach i Częstochowie, została nowym Sponsorem Premium Ruchu Chorzów Klub ...

Całość ›

NEXX Developer nowym sponsorem Piast Gliwice

Klub Piast Gliwice nawiązał współpracę ze spółką NEXX Developer, która dołączyła do grona oficjalnych sponsorów ...

Całość ›

Firma AAA Auto na pucharowych koszulkach GKS-u

Firma AAA Auto ponownie zdecydowała się wesprzeć GKS Katowice, a jej logo pojawi się na rękawku pucharowych koszulek piłkarzy ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›