Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Sportworking – miejsce spotkań branży sportowej

25 października swoją obecność w przestrzeni marketingu sportowego zaznaczył nowy projekt – Sportworking. To przeznaczona dla przedstawicieli branży inicjatywa, której głównym celem jest wymiana zawodowych doświadczeń, analiza aktualnych wydarzeń z pogranicza biznesu i sportu, a także wyznaczanie nowych trendów.

– „Sportworking to cykl nieformalnych spotkań dla osób związanych z marketingiem, PR-em, ale także biznesem sportowym. Uciekamy od akademickich dyskusji. W luźnej atmosferze zaproszeni na spotkania eksperci i praktycy, będą opowiadali o własnych doświadczeniach związanych z pracą w tym wymagającym sektorze i odpowiadali na pytania publiczności” – powiedział Karol Kuśka, pomysłodawca projektu.

Na stronie internetowej www.sportworking.pl ruszyły już zapisy do I edycji wydarzenia. Od ich wyników zależy lokalizacja inaugurującego spotkania z serii Sportworking. W dniu startu projektu zgłosiło się do niego prawie 150 przedstawicieli z branży. Przedstawiciele najważniejszych sponsorów biznesu sportowego, dziennikarze, influencerzy, a także specjaliści do spraw marketingu sportowego czy public relations.

– „Udział w spotkaniach będzie całkowicie darmowy, a zapisy do niego mają na celu wyłonienie miejsca pierwszego spotkania. Zaczniemy w tym mieście w Polsce, z którego zgłosi się najwięcej chętnych. Kolejne spotkania będą jednak organizowane w różnych częściach kraju. Prawdopodobnie pierwszy sportworking odbędzie się w Warszawie, ale nie zapominam o Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu czy Katowicach i innych miastach, w których kwitnie biznes w sporcie. Stawiam na społecznościowy charakter projektu. To ludzie, którzy współtworzą Sportworking będą decydowali o tym, gdzie się pojawimy. Nie mamy żadnych ograniczeń” – zachęca organizator.

Najpóźniej w połowie listopada poznamy datę i miejsce pierwszego spotkania z cyklu Sportworking. Będzie ono otwarte dla wszystkich zainteresowanych, którzy będą mogli wziąć w nim czynny udział.

– „Wierzę, że po dobrym odbiorze przedstawicieli branży, trafimy również do studentów, którzy chcą wkroczyć w świat biznesu w sporcie” – dodaje Karol Kuśka.

Źródło: sportworking.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›