Sportworking – miejsce spotkań branży sportowej
25 października swoją obecność w przestrzeni marketingu sportowego zaznaczył nowy projekt – Sportworking. To przeznaczona dla przedstawicieli branży inicjatywa, której głównym celem jest wymiana zawodowych doświadczeń, analiza aktualnych wydarzeń z pogranicza biznesu i sportu, a także wyznaczanie nowych trendów.
– „Sportworking to cykl nieformalnych spotkań dla osób związanych z marketingiem, PR-em, ale także biznesem sportowym. Uciekamy od akademickich dyskusji. W luźnej atmosferze zaproszeni na spotkania eksperci i praktycy, będą opowiadali o własnych doświadczeniach związanych z pracą w tym wymagającym sektorze i odpowiadali na pytania publiczności” – powiedział Karol Kuśka, pomysłodawca projektu.
Na stronie internetowej www.sportworking.pl ruszyły już zapisy do I edycji wydarzenia. Od ich wyników zależy lokalizacja inaugurującego spotkania z serii Sportworking. W dniu startu projektu zgłosiło się do niego prawie 150 przedstawicieli z branży. Przedstawiciele najważniejszych sponsorów biznesu sportowego, dziennikarze, influencerzy, a także specjaliści do spraw marketingu sportowego czy public relations.
– „Udział w spotkaniach będzie całkowicie darmowy, a zapisy do niego mają na celu wyłonienie miejsca pierwszego spotkania. Zaczniemy w tym mieście w Polsce, z którego zgłosi się najwięcej chętnych. Kolejne spotkania będą jednak organizowane w różnych częściach kraju. Prawdopodobnie pierwszy sportworking odbędzie się w Warszawie, ale nie zapominam o Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu czy Katowicach i innych miastach, w których kwitnie biznes w sporcie. Stawiam na społecznościowy charakter projektu. To ludzie, którzy współtworzą Sportworking będą decydowali o tym, gdzie się pojawimy. Nie mamy żadnych ograniczeń” – zachęca organizator.
Najpóźniej w połowie listopada poznamy datę i miejsce pierwszego spotkania z cyklu Sportworking. Będzie ono otwarte dla wszystkich zainteresowanych, którzy będą mogli wziąć w nim czynny udział.
– „Wierzę, że po dobrym odbiorze przedstawicieli branży, trafimy również do studentów, którzy chcą wkroczyć w świat biznesu w sporcie” – dodaje Karol Kuśka.
Źródło: sportworking.pl