Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Sportowy spot od Szlachetnej Paczki

Szlachetna Paczka rozpoczęła nową kampanię: „Za dobre rzeczy się płaci”. Twórcy działań przekonują, że oprócz zrobienia paczki dla potrzebujących należy też wpłacać pieniądze na Szlachetną Paczkę.

Główne przesłanie filmu brzmi: wszystko, co dobre, kosztuje – również dobrze zaprojektowana pomoc.

W spocie występują:

  • Małgorzata i Radosław Majdanowie,
  • Karolina Pilarczyk, mistrzyni Europy w drifcie,
  • pisarka i dziennikarka Katarzyna Bonda,
  • Matteo Brunetti, finalista programu „Masterchef”,
  • organizatorzy Runmageddonu,
  • youtube’erzy: Y – Iluzjonista, twórca kanału Magic of Y, CyberMarian i Wojciech Szumański.

– Szlachetna Paczka jest projektem wyjątkowym, fenomenem na skalę światową. Nikt na świecie nie zorganizował tak wielkiego i specjalistycznego systemu, który z jednej strony sprawdzałby, kto jest potrzebujący, a następnie tworzyłby całą infrastrukturę dla darczyńców, by angażować ich w pomoc. Wszystko to sprawia, że po raz pierwszy mamy w Polsce – i w ogóle na świecie! – pomoc, która bardziej przypomina usługę luksusową niż tradycyjnie rozumianą działalność charytatywną” – tłumaczy Małgorzata Rozenek-Majdan.

– „Paczka to pomoc luksusowa zarówno dla tych, którzy ją otrzymują, jak i dla tych, którzy pomagają. I jest to pomoc, która działa na masową skalę. Pozwala na zmianę postaw, sprawia radość i umożliwia trwałą zmianę na lepsze. Razem z Radkiem zawsze doceniamy sposób, w jaki rzeczy są przemyślane i nam „podane”. Szlachetna Paczka urzekła nas poziomem organizacji i mądrością działania. Głęboko wierzę, że ta kampania nakłoni każdego Polaka, aby wpłacił na Szlachetną Paczkę. Po to, by właśnie takiej pomocy i dobra było jeszcze więcej „– kontynuuje ambasadorka projektu.

Kampania jest prowadzona głównie w Internecie. Skierowana jest do wszystkich, którzy brali udział w przygotowaniu pomocy w ramach Szlachetnej Paczki. Celem jest wytłumaczenie odbiorcom, dlaczego warto także wpłacać środki na rzecz organizacji. Spot jest dystrybuowany w serwisach społecznościowych, zwłaszcza w kanałach współpracujących gwiazd oraz w telewizyjnych stacjach partnerskich.

Najnowsze

Agesil dołącza do grona głównych sponsorów KS Vive Handball Kielce

Firma Agesil Sp z o o od dwóch lat należy do grona Partnerów JoinBertus, w piatek została podpisana umowa zwiększająca zakres ...

Całość ›

Ekstraklasa Games startuje z partnerem tytularnym

Czwarty sezon największego turnieju w grze FIFA 22 w Polsce startuje już 30 listopada Partnerem tytularnym Ekstraklasa Games został PKO ...

Całość ›

Stal rozszerza współpracę z siecią sklepów A&K

Stal Mielec rozszerzyła współpracę z mielecką siecią sklepów A&K Od teraz można tam kupić nie tylko piwo Stal, ale również ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Partnerzy

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.