Sportowy spot od Szlachetnej Paczki
Szlachetna Paczka rozpoczęła nową kampanię: „Za dobre rzeczy się płaci”. Twórcy działań przekonują, że oprócz zrobienia paczki dla potrzebujących należy też wpłacać pieniądze na Szlachetną Paczkę.
Główne przesłanie filmu brzmi: wszystko, co dobre, kosztuje – również dobrze zaprojektowana pomoc.
W spocie występują:
- Małgorzata i Radosław Majdanowie,
- Karolina Pilarczyk, mistrzyni Europy w drifcie,
- pisarka i dziennikarka Katarzyna Bonda,
- Matteo Brunetti, finalista programu „Masterchef”,
- organizatorzy Runmageddonu,
- youtube’erzy: Y – Iluzjonista, twórca kanału Magic of Y, CyberMarian i Wojciech Szumański.
– Szlachetna Paczka jest projektem wyjątkowym, fenomenem na skalę światową. Nikt na świecie nie zorganizował tak wielkiego i specjalistycznego systemu, który z jednej strony sprawdzałby, kto jest potrzebujący, a następnie tworzyłby całą infrastrukturę dla darczyńców, by angażować ich w pomoc. Wszystko to sprawia, że po raz pierwszy mamy w Polsce – i w ogóle na świecie! – pomoc, która bardziej przypomina usługę luksusową niż tradycyjnie rozumianą działalność charytatywną” – tłumaczy Małgorzata Rozenek-Majdan.
– „Paczka to pomoc luksusowa zarówno dla tych, którzy ją otrzymują, jak i dla tych, którzy pomagają. I jest to pomoc, która działa na masową skalę. Pozwala na zmianę postaw, sprawia radość i umożliwia trwałą zmianę na lepsze. Razem z Radkiem zawsze doceniamy sposób, w jaki rzeczy są przemyślane i nam „podane”. Szlachetna Paczka urzekła nas poziomem organizacji i mądrością działania. Głęboko wierzę, że ta kampania nakłoni każdego Polaka, aby wpłacił na Szlachetną Paczkę. Po to, by właśnie takiej pomocy i dobra było jeszcze więcej „– kontynuuje ambasadorka projektu.
Kampania jest prowadzona głównie w Internecie. Skierowana jest do wszystkich, którzy brali udział w przygotowaniu pomocy w ramach Szlachetnej Paczki. Celem jest wytłumaczenie odbiorcom, dlaczego warto także wpłacać środki na rzecz organizacji. Spot jest dystrybuowany w serwisach społecznościowych, zwłaszcza w kanałach współpracujących gwiazd oraz w telewizyjnych stacjach partnerskich.