Sportowe akcenty kampanii Huawei P10
Huawei promując nowy model P10 odwołuje się do sportu.
Wiele marek produkujących sprzęt elektroniczny a w szczególności telefony komórkowe w swojej komunikacji odwołuje się do sportu. Jedną z takich marek jest Huawei, który korzysta m.in. z wizerunku Roberta Lewandowskiego. W najnowszej kampanii promującej nowy model aparatu – Huawei P10 również widoczne są sportowe akcenty.
Na potrzeby kampanii stworzono m.in. kilka filmów promocyjnych. W materiałach filmowych dostrzeżemy kilka cech produktów oraz hasło mówiące, że mimo nie idealnego świata P10 właśnie taki jest. W pierwszym sportowym spocie zobaczymy kierowcę Formuły 1. Sportowiec w trakcie serwisu w Pit Stopie korzysta z telefonu. Ponieważ P10 jest bardzo szybki w trakcie kilku sekund jest m.in. w stanie naładować swoją baterię. Drugi spot nawiązuje do wydajności sprzętu. Telefon posiada tak wydajne podzespoły, że nawet podczas wolnej chwili można szybko zagrać w jedną z gier. W filmie występuje m.in. Robert Lewandowski.
Źródło: Huawei