Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Sportowa uczelnia ze wsparciem sportowej agencji

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła działania dla Wydziału Sportu Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu. Współpraca obowiązuje od początku października i obejmuje działania PR, marketing oraz media relations.

Studenci Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu rozwijają swoją wiedzę m.in. w zakresie zarządzania w sporcie, szkolenia, analizy gry, taktyki i prawa. Uczelnia została założona w 2009 roku i do tej pory wykształciła 700 absolwentów, którzy aktywnie działają w świecie sportu. Zjazdy odbywają się na Stadionie Wrocław. Aktualnie wciąż trwa rekrutacja na studia podyplomowe na kierunkach Analityk Gry, Sportowy Taktyk i Prawo w Sporcie w roku akademickim 2019/20. Pierwsze zjazdy odbędą się w dniach 16-17 listopada i do tego momentu można zapisać się na zajęcia.

Celem współpracy jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku uczelni w środowisku sportowym i uniwersyteckim. Arskom poprowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych, odpowie za komunikację uczelni z mediami, a także będzie koordynować implementację nowej platformy ze sportowymi treściami autorstwa kadry WSZiC-u.

– “Od początku działania szkoły, czyli od 2009 roku, chcieliśmy wpływać na profesjonalizację polskiego sportu poprzez podnoszenie kompetencji i wykształcenia osób, które w nim funkcjonują” – mówi dr Łukasz Panfil, rektor Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu. – “Trzy lata temu wyszliśmy na rynek z nowatorską i nowoczesną formułą studiów Sport+, zaprojektowanych w 100% dla ludzi sportu. Ciągle pracujemy nad ich udoskonalaniem, ale już wiemy, że było warto. Zamierzamy dynamicznie zwiększać potencjał dydaktyczny oraz wizerunkowy Uczelni. Dlatego bardzo cieszę się z tego, że od teraz mam “u boku” tak poważnego i skutecznego partnera, jakim jest firma Arskom Group. Wierzę, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko w realizacji celów marketingowych, ale też biznesowych i wielu innych ciekawych przedsięwzięciach, które dadzą dużo wartości środowisku sportowemu.”

– “W naszej współpracy widzę synergię celów” – mówi Paweł Sławski, Managing Partner w agencji Arskom. – “Dla naszej Agencji ważna jest edukacja przyszłych menadżerów sportu i osób, które są obecne w tym środowisku, aby jakość i świadomość działań była na jak najwyższym poziomie. I właśnie w tym kierunku edukuje swoich studentów Wydział Sportu WSZiC, ponieważ studia na każdym z kierunków w ofercie Szkoły bez wątpienia rozwijają wiedzę i umiejętności tak cenne i potrzebne na rynku sportowym, a także popularyzują edukację aktywnych sportowców. To działa na naszą korzyść w kwestii współpracy z klientami, ale również doszkala naszych potencjalnych współpracowników.”

Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiadają Account Manager Mateusz Brzeźniak, Social Media Strategist Aleksandra Witkowska i Junior Account Executive Piotr Narkiewicz.

Najnowsze

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich

10 grudnia wraz z podpisaniem umowy Grupa Blachotrapez rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, jako ...

Całość ›

Spore zmiany w Odrze Opole

Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia OKS Odra Opole podjęto decyzję o przekazaniu praw do nazwy klubu, herbu i miejsca w lidze do ...

Całość ›

Suzuki Motor Poland wspiera jeszcze mocniej reprezentantów Polski i PZB

Reprezentanci Polski w boksie kobiet i mężczyzn objęci zostali wsparciem stypendialnym przez Suzuki Motor Poland, japońską markę ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich.
#sponsoringsport #blachotrapez #skokinarciarskie https://sponsoringsport.pl/blachotrapez-sponsorem-reprezentacji-polski-w-skokach-narciarskich/

Spore zmiany w Odrze Opole.
#sponsoringsport #odraopole #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/spore-zmiany-w-odrze-opole/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.