Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Sportowa uczelnia ze wsparciem sportowej agencji

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła działania dla Wydziału Sportu Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu. Współpraca obowiązuje od początku października i obejmuje działania PR, marketing oraz media relations.

Studenci Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu rozwijają swoją wiedzę m.in. w zakresie zarządzania w sporcie, szkolenia, analizy gry, taktyki i prawa. Uczelnia została założona w 2009 roku i do tej pory wykształciła 700 absolwentów, którzy aktywnie działają w świecie sportu. Zjazdy odbywają się na Stadionie Wrocław. Aktualnie wciąż trwa rekrutacja na studia podyplomowe na kierunkach Analityk Gry, Sportowy Taktyk i Prawo w Sporcie w roku akademickim 2019/20. Pierwsze zjazdy odbędą się w dniach 16-17 listopada i do tego momentu można zapisać się na zajęcia.

Celem współpracy jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku uczelni w środowisku sportowym i uniwersyteckim. Arskom poprowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych, odpowie za komunikację uczelni z mediami, a także będzie koordynować implementację nowej platformy ze sportowymi treściami autorstwa kadry WSZiC-u.

– „Od początku działania szkoły, czyli od 2009 roku, chcieliśmy wpływać na profesjonalizację polskiego sportu poprzez podnoszenie kompetencji i wykształcenia osób, które w nim funkcjonują” – mówi dr Łukasz Panfil, rektor Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu. – „Trzy lata temu wyszliśmy na rynek z nowatorską i nowoczesną formułą studiów Sport+, zaprojektowanych w 100% dla ludzi sportu. Ciągle pracujemy nad ich udoskonalaniem, ale już wiemy, że było warto. Zamierzamy dynamicznie zwiększać potencjał dydaktyczny oraz wizerunkowy Uczelni. Dlatego bardzo cieszę się z tego, że od teraz mam „u boku” tak poważnego i skutecznego partnera, jakim jest firma Arskom Group. Wierzę, że nasza współpraca zaowocuje nie tylko w realizacji celów marketingowych, ale też biznesowych i wielu innych ciekawych przedsięwzięciach, które dadzą dużo wartości środowisku sportowemu.”

– „W naszej współpracy widzę synergię celów” – mówi Paweł Sławski, Managing Partner w agencji Arskom. – „Dla naszej Agencji ważna jest edukacja przyszłych menadżerów sportu i osób, które są obecne w tym środowisku, aby jakość i świadomość działań była na jak najwyższym poziomie. I właśnie w tym kierunku edukuje swoich studentów Wydział Sportu WSZiC, ponieważ studia na każdym z kierunków w ofercie Szkoły bez wątpienia rozwijają wiedzę i umiejętności tak cenne i potrzebne na rynku sportowym, a także popularyzują edukację aktywnych sportowców. To działa na naszą korzyść w kwestii współpracy z klientami, ale również doszkala naszych potencjalnych współpracowników.”

Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiadają Account Manager Mateusz Brzeźniak, Social Media Strategist Aleksandra Witkowska i Junior Account Executive Piotr Narkiewicz.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›