Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SPORTBIZ 2021 już 19 października

Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ powraca! 19 edycja największego wydarzenia dla branży sportowej odbędzie się już 19-20 października, w warszawskim Hotelu Arche, z wieloma nowościami i atrakcjami dla uczestników. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Gianluca Di Marzio, jeden z najbardziej znanych dziennikarzy sportowych na świecie!

Forum SPORTBIZ od blisko 2 dekad wspiera rozwój i profesjonalizację marketingu sportowego, sponsoringu i zarządzania w sporcie. Przede wszystkim jest to konferencja, podczas której międzynarodowi i polscy prelegenci przedstawią najnowsze trendy i kluczowe zagadnienia dla przyszłości komunikacji w sporcie. Program konferencji został podzielony na trzy dedykowane fora tematyczne – Forum Sponsorów Sportu, Forum Dyscyplin Sportowych i Forum Sportu Lokalnego, w ramach których odbędą się prelekcje oraz panele dyskusyjne.

Przedstawiciele organizacji sportowych będą mieli okazję wysłuchać m.in. Benjamina Steena z Bayernu Monachium, który przedstawi temat budowania tożsamości organizacji sportowej czy też Stefana Gunnaarssiona z Islandzkiego Związku Piłki Nożnej, który opowie o jednym z głośniejszych projektów rebrandingu federacji sportowych. O strategii rozwoju organizacji sportowych dyskutować będą m.in. Marcin Animucki z Ekstraklasy i Piotr Należyty z PGNiG Superligi. Z kolei w specjalnym panelu, o mechanizmach biznesowych i marketingowych na rynku transferowym, opowie gwiazda tegorocznego Forum SPORTBIZ, Gianluca Di Marzio.

W ramach Forum Sponsorów Sportu, którego patronem zostało Ministerstwo Aktywów Państwowych, motywem przewodnim będzie podnoszenie jakości projektów sponsoringowych. Tematem dyskusji będzie Kodeks Dobrych Praktyk Sponsoringowych, przedstawione zostaną również najlepsze projekty sponsoringowe, realizowane przez spółki Skarbu Państwa. O optymalizacji inwestycji w sponsoring opowie Monika Płaczkowska z LVBet, a najnowsze trendy w sponsoringu przedstawi Paulina Kowalska z brytyjskiej agencji Hatch Communications. Współpraca sponsorów z globalnymi wydarzeniami będzie tematem prelekcji Primoża Kastelica, czyli osoby odpowiedzialnej za współpracę marki Hisense z UEFA. Natomiast o specyfice komunikacji w branży bukmacherskiej dyskutować będą przedstawiciele topowych firm bukmacherskich w Polsce.

Na przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego czekają prelekcje związane z aktualnymi wyzwaniami w zarządzaniu sportem w miastach i regionach. O odpowiednim balansie pomiędzy dużymi wydarzeniami sportowymi a atrakcyjną ofertą sportową dla mieszkańców dyskutować będą m.in. Czesław Lang, wiceprezydent Gdyni Marek Łucyk czy Przemysław Linke z Biegu Piastów. Uczestnicy wysłuchają również debaty o roli OSiRów w zarządzaniu sportem. Promocja regionu poprzez sportu będzie tematem prelekcji Tomaża Susterica, czyli sekretarza generalnego kultowego Pucharu Świata w Planicy. Z kolei tematem prelekcji Bartosza Kobusa będzie Partnerstwo Publiczno-Prywatne, czyli bardzo atrakcyjna forma finansowania inwestycji sportowych.

Pierwszy dzień Forum SPORTBIZ zakończy Wieczór Branżowy, a więc spotkanie integracyjno-networkingowe dla osób ze świata sportu i biznesu.

Drugi dzień wydarzenia to praktyczna wiedza – uczestnicy będą mogli wybierać spośród 7 warsztatów, na których będą pracować nad konkretnymi rozwiązaniami i kreatywnymi działaniami. Na kadrę menedżerską czekają warsztaty strategiczne, podczas których omawiane będą tematy strategii rozwoju sponsoringu, organizacji sportowych i sportu lokalnego. Uczestnicy będą mogli również wziąć udział w warsztatach marketingowych, związanych z social media w sporcie, marketingiem afiliacyjnym czy kreowaniem produktów sportowych.
Wydarzenie zwieńczy Gala Sportu i Biznesu, podczas której już po raz 17 wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego, czyli najbardziej prestiżowe wyróżnienia dla branży sportowej.

Dla czytelników portalu Sponsoring Sport.pl przygotowany został specjalny kod rabatowy o wartości 10%, na zakup pakietów uczestnictwa w wydarzeniu. Aby skorzystać z niższych cen, przy rejestracji należy wpisać hasło „sponsoringsport.pl”

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.sportbizforum.com

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›