Sport.pl partnerem Partnerskich Klubów Biznesu
Od listopada Partnerskie Kluby Biznesu jako patron medialny będzie wspierał też Sport.pl.
Partnerskie Kluby Biznesu rozwijają się dynamicznie i praktycznie co miesiąc otwierają nowe ośrodki. Tym razem organizacja ogłosiła współpracę z Sport.pl
– „W projekcie Partnerskich Klubów Biznesu dostrzegamy jeden z obszarów pozwalających nam rozwijać i popularyzować marketing sportowy w Polsce. To kolejny z etapów budowania przez Sport.pl pozycji lidera rynku mediów w zakresie szeroko rozumianego marketingu sportowego. Zdecydowanie stawiam na tworzenie angażujących treści sportowych, bo autentyczność to wymóg naszych odbiorców. Chcemy tworzyć dla firm innowacyjne projekty komunikacyjne wykorzystujące formaty wideo, angażować influencerów i co istotne wierzymy, że nasza współpraca z Partnerskimi Klubami Biznesu dodatkowo poszerzy zasięg działań w tym obszarze. Stawiamy na edukację rynku wierząc, że ma on potencjał w zakresie komunikacji w sporcie” – powiedział Piotr Pietrzak, dyrektor zarządzający Sport.pl.
W najbliższym czasie na stronach Sport.pl będzie można przeczytać o tym jak funkcjonują i jakie korzyści mają kluby współpracujące z Partnerskimi Klubami Biznesu.