Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Sport Management Polska wypromuje Mistrzostwa Europy w tenisie stołowym

Polski Związek Tenisa Stołowego (PZTS) rozpoczyna współpracę ze Sport Management Polska (SMP). Celem umowy jest promocja Mistrzostw Europy w tenisie stołowym oraz działania komunikacyjne wokół imprezy.

W ramach umowy SMP będzie świadczyło także usługi w zakresie konstrukcji planu działań strategicznych, doradztwa, budowy strategii promocyjnej imprezy oraz działań PR i social media. Umowa została zawarta na okres trzech miesięcy.

W tym roku Polska będzie gospodarzem Mistrzostw Europy w tenisie stołowym – Liebherr 2020 ITTF European Table Tennis Championships. W zawodach weźmie udział 45 krajów, których zawodniczki i zawodnicy będą rywalizować o medale w grze pojedynczej, podwójnej oraz mieszanej. Turniej odbędzie się w Warszawie, w hali Torwar. Zawody będą trwały od 15 do 20 września. Mistrzostwa Europy w tenisie stołowym będą jedną z niewielu imprez tej rangi w Europie, które w roku pandemii w ogóle się odbędą.

„Postanowiliśmy podjąć współpracę ze Sport Management Polska ze względu na kompetencje, wieloletnie doświadczenie i sukcesy tej firmy. To jedna z najstarszych polskich firm specjalizujących się w marketingu i kosultingu sportowym. Ma na koncie wiele sukcesów, w tym także w pracy z tzw. dyscyplinami nie mainstreamowymi. Wierzę, że wspólnie osiągniemy cel jakim jest promocja polskiego tenisa stołowego i wejście na najwyższy poziom komunikacji tego wydarzenia. Tym bardziej, że projekt będzie prowadził osobiście szef SMP, Grzegorz Kita.” – powiedział Dariusz Szumacher, prezes Polskiego Związku Tenisa Stołowego.

„Rozpoczynamy współpracę ze związkiem sportowym, który może poszczycić się piękną historią oraz wieloma sukcesami sportowymi. Takie nazwiska jak Grubba czy Kucharski to historyczne, wielkie marki polskiego sportu, właściwie ikony. Ale i dzisiejszy polski tenis stołowy to także znane nazwiska i sukcesy. Jedną z najbardziej znanych zawodniczek jest Natalia Partyka a na poprzednich Mistrzostwach Europy polskie zawodniczki wywalczyły złoty i brązowy medal. PZTS to także ponad 700 klubów i ponad 11.000 licencjonowanych zawodników. Do tego ciekawe akcje promujące dyscyplinę takie jak chociażby monumentalny „Pingpongowy Narodowy” czy „Pingpongowe Marzenia z PSE” oraz ważne zawody międzynarodowe sprowadzane do Polski. Na pewno Mistrzostwa nie będą łatwym ani prostym do wypromowania projektem ale posiadają tyle atrakcyjnych walorów i aspektów, że warto zmierzyć się z takim wyzwaniem” – mówi Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.

Od kilku lat polski tenis stołowy znajduje się w trendzie rosnącym. Sukcesy odnoszone są także na arenach międzynarodowych. Medale na Indywidualnych Mistrzostwach Europy seniorów, które odbyły się w Alicante w 2018r. zdobyły Li Qian (złoty medal) i Katarzyna Grzybowska-Franc (brązowy medal). Polki zdobyły także brązowe medale drużynowe na Igrzyskach Europejskich w Mińsku 2019 oraz na Drużynowych Mistrzostwach Europy w Nantes w 2019r.

Trzy polskie zespoły wystąpią też w nowym sezonie w rozgrywkach Champions League kobiet i mężczyzn. W Lidze Mistrzyń, Polskę będzie reprezentowała utytułowana Enea Siarka Tarnobrzeg, zwycięzca tych rozgrywek z ub. sezonu! Klub z Tarnobrzegu także w sezonie 2020/2021 uznaje się za jednego z faworytów całych rozgrywek. Mężczyzn będzie reprezentował klub Dartom Bogoria Grodzisk Mazowiecki. Od rundy wstępnej zmagania w Champions League rozpocznie drugi nasz przedstawiciel w rywalizacji mężczyzn – Dekorglass Działdowo, zwycięzca rozgrywek o Puchar ETTU w sezonie 2017/2018.

Intensywny rozwój tenisa stołowego odbywa się także na gruncie krajowym. Męskie rozgrywki prowadzone są pod marką „LOTTO Superliga”. Rosnącym zainteresowaniem cieszy się również Ekstraklasa Kobiet. Na skalę ogólnopolską realizowany jest program „Pingpongowe Marzenia z PSE”. Uczestniczy w nim 70 klubów i ok. 1200 dzieci. Corocznie uczestnicy programu „rozgrywają” aż 14.000 godzin.

Bardzo znanym przedsięwzięciem jest także słynny „Pingpongowy Narodowy”. Raz w roku Stadion Narodowy zamienia się w miejsce narodowego, pingpongowego święta. Na płycie stadionu rozstawionych zostaje aż 100 stołów do tenisa stołowego. W zawodach bierze udział ponad 1500 zawodników a imprezę odwiedza ponad 10.000 kibiców.

„Pomimo, że Sport Management Polska kojarzony jest z największymi polskimi projektami marketingu sportowego takimi choćby jak T-Mobile Ekstraklasa czy „Złote lata polskiego pływania” to w rzeczywistości zawsze byliśmy otwarci na różnorodność, na nowe dyscypliny i na swoistą pomoc dla mniej popularnych sportów. Szerokie zainteresowanie sportem i kulturą fizyczną to część zarówno mojego DNA jak i mojej firmy. Mamy przecież szereg doświadczeń w promocji zarówno dyscyplin określanych mianem niszowych jak i niemainstreamowych eventów” – mówi Grzegorz Kita.

„Promowaliśmy już przecież z sukcesami Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej w 2019r., Mistrzostwa Europy w kajakarstwie górskim w Krakowie, Reprezentację Polski w Taekwondo przed Mistrzostwami Świata w Mar del Plata czy Runmageddon, gdy jeszcze był mało znany. Wzbudzaliśmy też ponadstandardowe zainteresowanie takimi projektami jak dziecięca Energa Basket Cup czy Ekspedycja Campus Syberia-Mongolia, które osiągały zasięgi mediowe i ekwiwalenty reklamowe kilku a nawet kilkunastokrotnie większe niż ich „naturalny”, organiczny potencjał”– mówi Grzegorz Kita.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›