Sport Management Academy VIII rusza 20 kwietnia
Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie SGH oraz portal Sponsoring Sport.pl zaprasza na ósmą już edycję Sport Management Academy – projektu szkolącego przyszłe elity zarządzania. Portal Sponsoring Sport.pl został Partnerem Medialnym wydarzenia.
SMA to dwudniowy cykl wykładów i warsztatów on-line, prowadzonych przez profesjonalistów związanych od lat z biznesem w sporcie. Projekt kładzie nacisk na zdobycie praktycznego doświadczenia w branży sportowej, co na obecnym etapie rozwoju tej dziedziny w Polsce jest dość utrudnione.
Pierwszego dnia (20.04) swoją wiedzą podzielą się z wami:
16:30 – Michał Rynkowski – prawnik, doktor nauk prawnych, od 2017 dyrektor Polskiej Agencji Antydopingowej (POLADA). Udzieli wykładu pod tytułem „Doping zaczyna się na studiach. Odważna teoria czy rzeczywistość?
18:00 – Paulina Wójtowicz – Sport Marketing Manager obecnie najbardziej rozpoznawanej tenisistki polskiej – Igi Świątek. Poprowadzi dla nas sesję Q&A o tajnikach pracy menadżera sportowego.
19:30 – Tomasz Redwan – Ekspert, menedżer marketingu sportowego i sponsoringu. Właściciel agencji Redwan Sport Marketing. Prelekcja będzie poświęcona sponsoringowi sportowemu.
Drugi dzień (21.04) równie ciekawych wykładów udzielą:
16:30 – Zbigniew Dziubiński – Profesor Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, autor książki pt. „Socjologia kultury fizycznej”. Prelekcja ma na celu wykazanie przyczyn postaw i zachowań Polaków w dziedzinie sportu powszechnego.
18:00 – Mateusz Brzeźniak – Senior Account Manager w Arskom Sport Brokers – największej polskiej agencji marketingu sportowego. Przedstawi nam perspektywę od kibica do marketera i odpowie na pytanie jak wejść na rynek marketingu sportowego w Polsce.
19:30 – Krzysztof Ignaczak – Polski siatkarz, były reprezentant Polski, prezes Asseco Resovii Rzeszów. Autor magazynu sportowego „Igłą szyte”. Poprowadzi dla nas bardzo ciekawą sesję pytań i odpowiedzi, dotyczącą swoich doświadczeń z branżą sportową w Polsce.
Obecni na prelekcjach będą mieli okazję zdobyć najbardziej fachową, wiedzę w zakresie marketingu, sponsoringu oraz zarządzania w branży sportowej. Cykl warsztatów ułatwi zdobycie ciekawych wartościowych kontaktów biznesowych oraz umożliwi niezdecydowanym odkrycie perspektyw zawodowych.
Portal Sponsoring Sport.pl został jednym z Partnerów Medialnych wydarzenia, serdecznie zapraszamy do śledzenia go na żywo.