Sport Analytics przebada koszykówkę
Polska koszykówka niestety obecnie przeżywa ciężkie chwile, dlatego Sport Analytics postanowił wspólnie z portalem ofens.co zbadać jej sympatyków.
Jak informuje portal badanie przede wszystkim ma zbadać sympatyków Polskiej Ligi Koszykówki.
– „W przygotowaniu samej metodologii wzorowaliśmy się na Premier League, choć oczywiście nie da się zastosować kalki, szczególnie jeśli chodzi o samą dyscyplinę” – mówi Paweł Chmielowski, analityk Sport Analytics.
– „Badanie dotyczyć będzie wszystkich drużyn występujących w Polskiej Lidze Koszykówki . Poruszać się będziemy w obrębie następujących obszarów: frekwencji na meczach klubów PLK, bezpieczeństwa w dniu meczowym, usług i infrastruktury klubów, kontaktów kibiców z klubem, sprzedaży biletów, zaangażowania klubów w działania społeczne, wydatków kibica itp. – dodaje Chmielowski.
Źródło: Sport Analytics