SPONSORING SPORT.PL W NOWEJ ODSŁONIE ODPOWIADA NA POTRZEBY RYNKU
Portal Sponsoring Sport.pl przez ponad dwa lata pełnił funkcje informacyjną, będąc jednym z ważniejszych źródeł dotyczących sponsoringu i marketingu sportowego w Polsce, od 12 marca jest również zaawansowaną platformą służącą przedstawicielom biznesu oraz sportu, łącząc te dwa światy.
Sponsoring Sport.pl powstał w lutym 2016 roku i od początku istnienia był rzetelnym źródłem informacji. Portal systematycznie informował o aktualnej sytuacji dotyczącej marketingu, sponsoringu oraz promocji poprzez sport. Informacje dotyczyły zarówno działań prowadzonych przez organizacje sportowe, sportowców jak i przedsiębiorstwa wykorzystujące w swojej komunikacji sport. Czytelnicy portalu mieli m.in. okazję przeczytać wywiady z zarządcami firm angażujących się w sponsoring sportowy, do których należały takie firmy jak: Cinkciarz.pl, Drutex, ForBet, ekantor.pl, Blachotrapez czy Lyoness (Cashback World). Przez ten okres do portalu systematycznie spływały zapytania dotyczące porad na temat sponsoringu oraz próśb o sponsoringu.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku portal Sponsoring Sport.pl postanowił rozszerzyć swoją funkcjonalność. W dalszym ciągu na portalu będzie można znaleźć najnowsze informacje z branży, oprócz tego pojawiły się liczne udogodnienia dla podmiotów, które chcą zaangażować się w sponsoring.
Platforma podzielona została w zależności od funkcjonalności skierowanych do podmiotów biznesowych i sportowych, natomiast w ramach portalu funkcjonują cztery produkty: sponsoring, event, reklama, ambasador. Głównym zadaniem nowej funkcjonalności jest łączenie sportu oraz biznesu. Za pomocą platformy liczne podmioty sportowe, kluby, związki, organizacje, organizatorzy eventów czy sportowcy umieszczają swoje oferty, które kolejno przeglądają przedstawiciele biznesu a w przypadku zainteresowania nawiązują kontakt zmierzający do nawiązania współpracy.
W porównaniu do istniejących na polskim rynku w przeszłości podobnych portali Sponsoring Sport.pl wyróżnia kompleksowość. Jest to pierwsza w Polsce, a być może nawet na świecie platforma, na której oprócz sponsoringu podmioty sportowe mogą wystawić swoją ofertę dotyczącą jednorazowej współpracy podczas eventu, sprzedaży miejsc reklamowych na obiektach sportowych czy praw wizerunkowych sportowców. Zamieszczone na portalu ogłoszenia cechuje też duży profesjonalizm, każdy zamieszczający ofertę musi wskazać realne korzyści dla potencjalnego partnera. Przedsiębiorstwa natomiast, które poszukują różnych form promocji mają możliwość skorzystania z bardzo rozbudowanej wyszukiwarki, która wskaże im najlepszy sportowy projekt. Wybierając najlepsze rozwiązanie mogą wybrać informacje dotyczące m.in. dyscypliny, lokalizacji podmiotu, rodzaju projektu, poziomu sportowego. W ten sposób istnieje możliwość zaplanowania dedykowanej kampanii reklamowej korzystając z ambasadora marki czy zyskując przestrzeń reklamową w obszarze sportu. Portal pozwala dostosować sportowe projekty do strategii marketingowej a to tylko nieliczne z funkcji oferowanych przez platformę.
Zachęcamy do poznania jego nowej funkcjonalności.