Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SPONSORING SPORT.PL W NOWEJ ODSŁONIE ODPOWIADA NA POTRZEBY RYNKU

Portal Sponsoring Sport.pl przez ponad dwa lata pełnił funkcje informacyjną, będąc jednym z ważniejszych źródeł dotyczących sponsoringu i marketingu sportowego w Polsce, od 12 marca jest również zaawansowaną platformą służącą przedstawicielom biznesu oraz sportu, łącząc te dwa światy.

Sponsoring Sport.pl powstał w lutym 2016 roku i od początku istnienia był rzetelnym źródłem informacji. Portal systematycznie informował o aktualnej sytuacji dotyczącej marketingu, sponsoringu oraz promocji poprzez sport. Informacje dotyczyły zarówno działań prowadzonych przez organizacje sportowe, sportowców jak i przedsiębiorstwa wykorzystujące w swojej komunikacji sport. Czytelnicy portalu mieli m.in. okazję przeczytać wywiady z zarządcami firm angażujących się w sponsoring sportowy, do których należały takie firmy jak: Cinkciarz.pl, Drutex, ForBet, ekantor.pl, Blachotrapez czy Lyoness (Cashback World). Przez ten okres do portalu systematycznie spływały zapytania dotyczące porad na temat sponsoringu oraz próśb o sponsoringu.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku portal Sponsoring Sport.pl postanowił rozszerzyć swoją funkcjonalność. W dalszym ciągu na portalu będzie można znaleźć najnowsze informacje z branży, oprócz tego pojawiły się liczne udogodnienia dla podmiotów, które chcą zaangażować się w sponsoring.

Platforma podzielona została w zależności od funkcjonalności skierowanych do podmiotów biznesowych i sportowych, natomiast w ramach portalu funkcjonują cztery produkty: sponsoring, event, reklama, ambasador. Głównym zadaniem nowej funkcjonalności jest łączenie sportu oraz biznesu. Za pomocą platformy liczne podmioty sportowe, kluby, związki, organizacje, organizatorzy eventów czy sportowcy umieszczają swoje oferty, które kolejno przeglądają przedstawiciele biznesu a w przypadku zainteresowania nawiązują kontakt zmierzający do nawiązania współpracy.

W porównaniu do istniejących na polskim rynku w przeszłości podobnych portali Sponsoring Sport.pl wyróżnia kompleksowość. Jest to pierwsza w Polsce, a być może nawet na świecie platforma, na której oprócz sponsoringu podmioty sportowe mogą wystawić swoją ofertę dotyczącą jednorazowej współpracy podczas eventu, sprzedaży miejsc reklamowych na obiektach sportowych czy praw wizerunkowych sportowców. Zamieszczone na portalu ogłoszenia cechuje też duży profesjonalizm, każdy zamieszczający ofertę musi wskazać realne korzyści dla potencjalnego partnera. Przedsiębiorstwa natomiast, które poszukują różnych form promocji mają możliwość skorzystania z bardzo rozbudowanej wyszukiwarki, która wskaże im najlepszy sportowy projekt. Wybierając najlepsze rozwiązanie mogą wybrać informacje dotyczące m.in. dyscypliny, lokalizacji podmiotu, rodzaju projektu, poziomu sportowego. W ten sposób istnieje możliwość zaplanowania dedykowanej kampanii reklamowej korzystając z ambasadora marki czy zyskując przestrzeń reklamową w obszarze sportu. Portal pozwala dostosować sportowe projekty do strategii marketingowej a to tylko nieliczne z funkcji oferowanych przez platformę.

Zachęcamy do poznania jego nowej funkcjonalności.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›