Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Spiżarnia nowym Sponsorem Strategicznym Motoru Lublin

Lubelska firma Spiżarnia – Polish Food Wholesaler została nowym Sponsorem Strategicznym Motoru Lublin. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025, a w ramach współpracy logo firmy pojawi się m.in. na koszulkach żółto-biało-niebieskich.

Logotyp Spiżarni zajmie miejsce na froncie koszulki meczowej Motoru Lublin, a także będzie eksponowany w różnych formach na stadionie podczas meczów pierwszej drużyny, w oficjalnych mediach i działaniach promocyjnych Klubu. Dodatkowo, spoty promujące Spiżarnię – nowego Sponsora Strategicznego będą emitowane na bandach LED, a informacja o firmie pojawiać się będzie w komunikatach spikerskich.

„Pasja i konsekwencja to główne cechy naszej firmy, dzięki którym osiągamy sukcesy w działalności biznesowej. Jako firma odpowiedzialna społecznie chcemy podzielić się tym co osiągnęliśmy. Decyzja nie była przypadkowa. Motor Lublin to drużyna, która ma charakter, wie co znaczy ciężka praca i jest zdeterminowana, żeby osiągnąć awans. Chcemy być z klubem na dobre i na złe. Wierzymy, że tylko pełne zaangażowanie w wykonywaną pracę może przynieść sukces. Taka jest historia naszej firmy, Spiżarni, którą założyliśmy w Lublinie osiemnaście lat temu. Mieliśmy wizję, a nasi pracownicy wsparli nas w działaniu. Nie inaczej patrzymy na rozwój Motoru Lublin, najpopularniejszego klubu Lubelszczyzny” – powiedział Dariusz Jeleniewski, współwłaściciel Spiżarnia Sp. z o.o.

– „Obserwowaliśmy zachodzące zmiany w klubie i podoba nam się styl zarządzania oraz perspektywa długofalowego rozwoju, również poprzez rozbudowę Akademii Motoru, czyli inwestycji w przyszłość młodzieży, co świetnie wpisuje się w naszą strategię odpowiedzialnego prowadzenia biznesu i wspierania społeczności lokalnej. Jesteśmy szczęśliwy, że możemy uczestniczyć w tym projekcie” – dodał Dariusz Jeleniewski.

Umowa między Motorem Lublin, a Spiżarnią obowiązywać będzie do 30 czerwca 2025 roku, czyli do końca sezonu 2024/2025.

„Bardzo się cieszę, że lubelska firma Spiżarnia – Polish Food Wholesaler dołączyła do grona firm wspierających Motor Lublin. Dumny jestem, że Spiżarnia tak prężnie rozwija się również poza Polską i że wyznaje zasadę dzielenia się swoimi sukcesami, np. poprzez wspieranie sportu, co jest też moją filozofią. Jestem przekonany, że udział lubelskiego biznesu we wspieraniu najpopularniejszej dyscypliny, jaką jest piłka nożna będzie stanowił obopólną korzyść. Spotkania ludzi biznesu na stadionie podczas meczów powinny być w istocie integracją środowiska, wymianą kontaktów i nawiązywaniem relacji biznesowych. Moim celem poza budową silnego klubu, który chciałbym, żeby wkrótce występował w Ekstraklasie, jest zbudowanie jednej wielkiej rodziny Motoru Lublin – prężnego środowiska sympatyków, współpracujących ze sobą i wspierających się wzajemnie na wszelkich płaszczyznach. Witam Spiżarnię w naszej rodzinie. – powiedział Zbigniew Jakubas.

„Dzisiaj mamy bardzo dobry dzień dla Motoru Lublin. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, że możemy przedstawić nowego Sponsora Strategicznego naszego klubu. Bardzo dziękujemy Dariuszowi Jeleniewskiemu i Karolowi Wrońskiemu – współwłaścicielom Spiżarni za zaufanie. Mamy ambicję, by już niedługo grać w najwyższej klasie rozgrywkowej i wsparcie takiego partnera jak Spiżarnia pomoże nam w realizacji tego celu. Zależy nam, by to był początek profesjonalnej i wieloletniej współpracy, z której nasz nowy Sponsor będzie miał dużo satysfakcji.” – powiedziała Agnieszka Juścińska, Prokurent Spółki Motor Lublin S.A.

Spiżarnia – Polish Food Wholesaler to międzynarodowa firma z Lublina, z oddziałami w Wielkiej Brytanii, Irlandii Płn i Holandii, jeden z największych polskich dystrybutorów towarów z branży FMCG, firma z niemal 20-letnim doświadczeniem, która dostarcza Polakom mieszkającym za granicą polskie produkty. Eksportuje żywność do krajów Europy Zachodniej – Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Belgii, Niemiec i innych.

Najnowsze

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›

Paweł Jeż Prezesem Zarządu Zagłębia Lubin

Rada Nadzorcza Zagłębia Lubin SA informuje, iż nowym Prezesem Zarządu Zagłębia Lubin SA VII kadencji został Pan Paweł Jeż, który ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›