Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Spinx rozpoczyna współpracę z Onico Warszawa

Sieć restauracji Sphinx dołącza do grupy sponsorów ONICO Warszawa. Nowo podpisana umowa obowiązuje przez cały nadchodzący sezon PlusLigi.

„Sphinx to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci restauracyjnych w Polsce” ― powiedziała prezes ONICO Warszawa, Jolanta Dolecka. ― „Jestem przekonana, że współpraca ta będzie bardzo owocna, zarówno dla nas, jak i naszych kibiców, o których pamiętamy przy podpisywaniu kolejnych umów sponsorskich. Witamy w ONICO Warszawa” ― dodała prezes.

Sphinx to największa sieć restauracji z segmentu casual dining w Polsce oraz jedna z największych w Europie. Pierwsza restauracja powstała w Łodzi w 1995 roku. Obecnie sieć liczy blisko 100 lokali w całej Polsce. Można je znaleźć w centrach handlowych oraz przy największych ulicach miast Restauracje Sphinx charakteryzują się wyjątkowym wystrojem lokali oraz niepowtarzalną atmosferą, która sprawia, że Sphinx to popularne miejsca relaksu i różnorodnych spotkań. Jednolite standardy w całej sieci oraz otwartość na klienta gwarantują wysoką jakość obsługi w każdym lokalu.

Oryginalne receptury, wysoka jakość obsługi i niepowtarzalny klimat sprawiają, że Sphinx od wielu lat cieszy się dużą popularnością wśród klientów i często nagradzany jest w konkursach konsumenckich. Sphinx oferuje bogactwo smaków i różnorodność dań, co znajduje odzwierciedlenie w haśle ”Mamy ten smak”. Specjalnością restauracji jest kultowa shoarma. Wśród orientalnych propozycji można znaleźć także hummus jamil przygotowywany według oryginalnej libańskiej receptury i zestaw bliskowschodnich przekąsek mezze. Menu obejmuje również różnego rodzaju mięsa, w tym wyśmienite i bardzo popularne steki, potrawy z ryb, sałaty oraz desery.

„ONICO Warszawa to klub o długiej tradycji i licznych zasługach dla polskiej siatkówki, nie bez powodu noszący miano kuźni talentów. Jednocześnie jest to jeden z najdynamiczniej rozwijających się klubów siatkarskiej ekstraklasy. Chcemy wspierać drużynę ONICO Warszawa w drodze po kolejne sportowe trofea i dlatego postanowiliśmy podjąć współpracę sponsorską z tym klubem” ― skomentowała Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć restauracji Sphinx.

Nowy sponsor nie zapomina również o kibicach ONICO Warszawa, dla których przygotował masę atrakcji. Zachęcamy do śledzenia profili społecznościowych marki Sphinx oraz naszej drużyny, na których zamieszczane będą informacje o zaplanowanych akcjach.

Źródło: Onico Warszawa

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›