Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Specjal sponsorem strategicznym GKM-u Grudziądz

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Marka Specjal strategicznym sponsorem klubu żużlowego MRGARDEN GKM Grudziądz.

Piwo Specjal oraz klub żużlowy MRGARDEN GKM Grudziądz łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na stadionie. Umowa została podpisana przed pierwszym meczem nowego sezonu i będzie obowiązywała przez najbliższe trzy lata.

Specjal to marka od zawsze związaną z północnym regionem Polski, a dzięki współpracy z GKM otwiera kolejny rozdział w wspieraniu lokalnych symboli. Logo Specjala pojawi się m.in. na stadionie grudziądzkiego klubu, który przygotowuje się właśnie do kolejnego sezonu na najwyższym poziomie rozgrywkowym.

– „Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych żużlowych tradycjach, a w klubie GKM Grudziądz widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie” – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.

– „Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się GKM i jako sponsor strategiczny będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem najwyżej notowanego w regionie klubu żużlowego i wraz z kibicami emocjonować się meczami GKM-u w nadchodzących sezonach” – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.

GKM Grudziądz od trzech lat występuje w PGE Ekstralidze, w poprzednim sezonie zajmując szóste miejsce. W nadchodzących rozgrywkach ambicje są jeszcze większe. W awansie do czołowej czwórki pomóc ma m.in. pozyskanie Przemysława Pawlickiego, który w tym roku będzie stałym uczestnikiem prestiżowego cyklu FIM Speedway Grand Prix. Zespół może też liczyć na wspaniałych kibiców, którzy na każdym meczu szczelnie wypełniają stadion, a po modernizacji stadionu będą mogli w jeszcze lepszych warunkach dopingować drużynę.

– „To budujące, że nasze ostatnie działania przełożyły się na pozyskanie nowego partnera, który stał się dla nas sponsorem strategicznym. Dzięki marce Specjal zyskujemy bardzo duże wsparcie i liczymy, że pomoże nam ono realizować nasze ambitne cele i podnosić poziomu sportowy drużyny. Wierzę, że współpraca na zasadach wzajemnego partnerstwa przyniesie Specjalowi oraz nam dużo satysfakcji. Jesteśmy przekonani, że poprzez wspólne działania z nami marka Specjal umocni swoją pozycję w regionie, a my już teraz możemy obiecać, że pomożemy w osiągnięciu tego celu” – mówi prezes klubu MRGARDEN GKM Grudziądz Arkadiusz Tuszkowski.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›