Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SpecHouse – nowym Partner Tytularnym PSŻ Poznań

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Partnerem Tytularnym PSŻ Poznań w nadchodzącym sezonie została poznańska firma SpecHouse – Nieruchomości. SpecHouse PSŻ Poznań – tak oficjalnie w sezonie 2020 nazywać się będzie w rozgrywkach 2. Ligi żużlowej poznańska drużyna.

Ogłoszenie nowego Partnera Tytularnego miało miejsce we wtorkowe popołudnie w poznańskim Ilonn Hotel.

SpecHouse to nowoczesna firma z wieloletnim stażem, oferująca szeroki wachlarz usług z zakresu kompleksowej obsługi nieruchomości. Pomoc w sprzedaży, kupna czy najmu domów, mieszkań i lokali to zaledwie niewielka część oferty naszego nowego Partnera Tytularnego.

“Działamy od 6 lat, a od dwóch obserwujemy bardzo duży wzrost zainteresowania żużlem w Poznaniu” – powiedział prezes specHouse – Nieruchomości Piotr Buchholz. – “Stwierdziliśmy, że warto byłoby podjąć się nowych tematów i w grudniu podpisaliśmy kontrakt z PSŻ. Deklarujemy pełne zaangażowanie. Chcemy, aby mecze były jeszcze bardziej atrakcyjne, by przychodziło więcej kibiców, zamierzamy organizować koncerty, zwiększyć strefę dla dzieci i gastronomiczną. Będą nowe gadżety. Ważne, aby rodziny mogły przyjść na 5-6 godzin na stadion. Pomysłów mamy wiele. Na pierwszym meczu na pewno będzie sporo moich znajomych, nawet z Warszawy. Mam nadzieję, że wspólnie z klubem awansujemy do pierwszej ligi.”

“Cały czas wymyślamy nowe rzeczy, które możemy wdrożyć w klubie – dodał wiceprezes specHouse” – Nieruchomości Tomasz Tasiemski. – “Biznes bardzo dobrze łączy się ze sportem. Będzie więcej możliwości. Cele? I liga, wzrost frekwencji o 50 procent i maksymalnie uatrakcyjnienie meczów.”

“Cele na ten sezon podzieliliśmy na trzy stopnie” – zdradził prezes Arkadiusz Ładziński. – “Pierwszy to awans do play-off, drugi to awans do finału, a trzeci to awans do pierwszej ligi.”

Dodajmy, że tor na Golęcinie został skrócony do 334 metrów. Na co to wpłynie?

“Zawody będą bardziej atrakcyjne” – uważa zawodnik specHouse PSŻ Poznań Marcel Kajzer. – “Z pewnością poznamy nowych rekordzistów toru.”

Skorpiony ligowe zmagania rozpoczną 5 kwietnia wyjazdem do niemieckiego MSC Wölfe Wittstock. Pierwszy mecz na Golęcine przewidziany jest 19 kwietnia z RzTŻ Rzeszów.

Najnowsze

HYMON partnerem Olimpii Grudziądz

Grająca w drugiej lidze Olimpia Grudziądz poinformowała o nawiązaniu współpracy z nową firmą, do Klubu Biznesu dołączył ...

Całość ›

Wisła Płock razem z Rolmarket

Firma Rolmarket zdecydowała się podpisać nową umowę sponsorską z Wisłą Płock Zgodnie z jej zapisami trwająca od 2013 roku ...

Całość ›

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków

W dwa tygodnie, od 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

HYMON partnerem Olimpii Grudziądz.

#sponsoringsport #olimpiagrudziadz #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/hymon-partnerem-olimpii-grudziadz/

Wisła Płock razem z Rolmarket.

#sponsoringsport #wislaplock #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/wisla-plock-razem-z-rolmarket/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.