Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SOLGRO sponsorem Pawła Wąska

Firma Solgro specjalizująca się w fotowoltanice została nowym sponsorem młodego skoczka – Pawła Wąska.

– „Początki są zawsze trudne, dlatego też jednym z priorytetów firmy SOLGRO jest wspieranie młodych talentów. Wspomagając Pawła pragniemy przekazać mu solidną dawkę pozytywnej energii, którą dzielimy się na co dzień jako zespół SOLGRO. Widząc dotychczasowe osiągnięcia Pawła pragniemy docenić jego zaangażowanie i trud wkładany w każdy trening. Najlepszą inwestycją jest wpieranie młodych ludzi, którzy dążą do osiągnięcia swoich marzeń i celów” – podkreślił współwłaściciel firmy Grzegorz Mordarski.

– „Posiadanie indywidualnego sponsora jest bardzo ważne dla każdego zawodnika. Jeśli się chce poświecić w stu procentach karierze sportowej to nie ma raczej czasu na dodatkową pracę, a z czegoś żyć trzeba. Bardzo się cieszę na współpracę z firmą SOLGRO, ponieważ tworzy ją bardzo fajna grupa pozytywnych ludzi i, z tego co zdążyłem zauważyć, to większość z nich od dawna interesuje się skokami, więc wiem, że zawsze gdzieś tam spod skoczni czy przed telewizorami będą mnie dopingować. Ja natomiast mam nadzieję, że dam im nieraz powody do radości!” – mówi Paweł Wąsek.

Solgro jest jedną z wiodących marek w branży Odnawialnych Źródeł Energii (OZE). Od 2005 roku zajmujemy się projektowaniem, sprzedażą i montażem kolektorów słonecznych, a także kompleksową obsługą projektów fotowoltaicznych. Działamy na terenie całej Polski południowej, a od niedawna – poprzez dystrybutorów – również w Polsce północnej.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›