Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SoftWater została sponsorem meczu Warty z Jagiellonią

Sponsor Warty Poznań, poznańska firma SoftWater została sponsorem niedzielnego meczu „Zielonych” z Jagiellonią Białystok w 27. Kolejce PKO BP Ekstraklasy.

Termin ogłoszenia tej wiadomości przypadł na 22 kwietnia, czyli Dzień Ziemi, klub na każdym kroku stara się podkreślać swoje zaangażowanie w inicjatywy związane z ekologią i dbaniem o środowisko naturalne. Część z nich Warta realizuje właśnie z firmą SoftWater, która jest sponsorem klubu i posiadaczem Pakietu Srebrnego w Klubie Biznesu Warty Poznań.

Jedną z ostatnich akcji było zainstalowanie w siedzibie Klubu przy ul. Spychalskiego dystrybutorów zdrowej, ekologicznej wody alkalicznej. Dzięki temu wspólnie przyczyniamy się do ograniczenia korzystania z wody butelkowanej i zużycia plastiku.

SoftWater to firma z siedzibą w Poznaniu. Jest autoryzowanym dystrybutorem marki ECOWATER, jednego z największych na świecie producentów domowych systemów uzdatniania wody. Sponsor „Zielonych” ma w swojej ofercie przyjazne dla środowiska naturalnego systemy filtrowanej wody do picia.

Tytuł sponsora meczu nie pierwszy raz trafia w ręce SoftWater. Poprzednio firma mogła posługiwać się tym mianem podczas pojedynków z Cracovią, Wisłą Płock, a także – wspólnie z ArtBud – podczas wiosennych derbów Poznania.

Przywileje związane z tytułem sponsora meczu Warty Poznań to przede wszystkim emisja reklam z logotypem firmy na bandach LED ustawionych wzdłuż linii boiska na stadionie w Grodzisku Wlkp. Przy transmisji TV oznacza to, że przekaz dociera średnio do ponad 100 tys. osób, które oglądają występ „Zielonych” na ekranie. Ponadto, logo jest publikowane na grafikach Warty Poznań w mediach społecznościowych oraz w materiałach przygotowanych dla dziennikarzy. Spiker na stadionie przedstawia krótką informację na temat sponsora danego pojedynku, są też emitowane spoty reklamowe.

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›