Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SoftWater Sponsorem meczu Warty z Cracovią

Poznańska firma SoftWater będzie sponsorem sobotniego meczu piłkarzy Warty Poznań z Cracovią w 15. kolejce PKO Ekstraklasy.

Logotyp firmy SoftWater pojawi się w sobotnie popołudnie m.in. na bandach reklamowych LED ustawionych wzdłuż linii boiska na stadionie w Grodzisku Wlkp., na planszach rozłożonych na trybunach oraz w materiałach graficznych Warty Poznań przy okazji meczu z krakowianami.

SoftWater to firma z blisko 15-letnią tradycją. Jest autoryzowanym dystrybutorem marki ECOWATER – jednego z największych na świecie producentów domowych systemów uzdatniania wody.

„Wybór Warty Poznań nie był przypadkowy i to z dwóch powodów. Przede wszystkim mam sentyment do tego Klubu, ponieważ to właśnie w nim rozpoczęła się moja kariera sportowa. Od 10. roku życia trenowałem pływanie i odnosiłem sukcesy, z mistrzostwem Polski na czele” – mówi Bartosz Kaczmarek, właściciel marki SoftWater. – „Obecnie prowadzę firmę, którą założyłem w 2007 roku. Zajmujemy się uzdatnianiem wody. I tu dochodzimy do drugiego aspektu: nasza działalność jest pro ekologiczna. Podkreślamy nasze zaangażowanie w kwestie ekologii, chęć ograniczenia korzystania z wody butelkowanej i użycia plastiku. Proponujemy za to przyjazne środowisku naturalnemu systemy filtrowanej wody do picia. Wiemy, że Warta Poznań to „Zieloni”, Klub podejmuje szereg inicjatyw na rzecz ekologii i jestem przekonany o tym, że wspólnie możemy to robić jeszcze bardziej efektywnie.”

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›