Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Smilesonic na pokładzie z Dumą Pomorza

Na mocy wzajemnego porozumienia firma Smilesonic dołącza do granatowo-bordowej rodziny jako Partner Pogoni Szczecin.

„Jesteśmy zachwyceni nawiązaniem współpracy z Pogonią Szczecin. Wraz z bratem i wspólnikiem Marcinem od najmłodszych lat jesteśmy obecni na stadionie przy okazji meczów jako kibice, a teraz dołączamy również do grona partnerów biznesowych klubu. Pogoń Szczecin to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać, udanie łączy sport z biznesem, odnosząc pasmo sukcesów. Doskonale wpisuje się to w nasze wartości, dlatego bez zawahania podjęliśmy decyzję o współpracy. Zachęcamy również inne firmy z regionu do budowania wielkiej granatowo-bordowej rodziny” – mówi Maciej Gut, Prezes Zarządu Smilesonic Sp. z o.o.

„Mamy dużo satysfakcji z każdej kooperacji, którą zawiązujemy. Pogoń rośnie w siłę i cały czas rozwija się w przeróżnych zakresach funkcjonowania. Dziś witamy na pokładzie markę Smilesonic. Jestem przekonany, że wspólnie dołożymy wszelkich starań, aby obie strony były usatysfakcjonowane współpracą i czerpały z niej wzajemne korzyści” – dodaje Łukasz Biwan, dyrektor marketingu Pogoni Szczecin.

Partner Pogoni specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych technologii, które umożliwiają skuteczną i bezpieczną pielęgnację jamy ustnej. W ofercie firmy Smilesonic znajdziemy szczoteczki soniczne, a jeszcze w tym roku dołączą do nich pasty do zębów dedykowane do szczoteczek sonicznych, irygator do zębów oraz coś specjalnego dla kibiców Dumy Pomorza.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›