Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ślęza Wrocław z własną wodą

W sklepach na terenie Dolnego Śląska pojawiła się woda mineralna z etykietą mistrzyń Polski, koszykarek Ślęzy Wrocław. To jeden z elementów współpracy pomiędzy klubem a firmą Mineral Zdrój.

– „O wykorzystaniu wizerunku koszykarek naszego klubu przy produkcji wody mineralnej naszego sponsora technicznego rozmawialiśmy już od jakiegoś czasu – mówi Piotr Zadumiński, menedżer ds. marketingu w Ślęzie Wrocław. – Cieszę się, że wspólnie z firmą Mineral Zdrój udało nam się wypuścić na rynek wodę, która ma wiele walorów zdrowotnych, a jednocześnie ma dla nas wartość promocyjną” – dodaje Piotr Zadumiński.

Etykieta ze zdjęciem mistrzyń Polski, zawierająca herb i adres strony internetowej 1 Klubu Sportowego pojawiła się na butelkach półlitrowej wody niegazowanej, dystrybuowanej m. in. w sklepach PSS Społem, w centrum handlowym Astra czy sklepie EPI, a także na meczach koszykarek Ślęzy.

Woda jest dostępna także w klubie fitness Funfit 2, który jest sponsorem technicznym Ślęzy, a także w sklepie Alkostrefa, która jest członkiem Ligi Partnerów 1 Klubu Sportowego.

Źródło: Ślęza Wrocław

Najnowsze

Ankra1 na dłużej z Ruchem

Kolejny Partner Biznesowy przedłużył współpracę z naszym Klubem Chorzowska firma Ankra1 zostaje z Ruchem na sezon 2022/2023 – ...

Całość ›

Powstaje serial o Widzewie

CANAL+ SPORT rozpoczął zdjęcia do nowego serialu dokumentalnego o Widzewie Łódź Ekipa filmowa będzie towarzyszyć drużynie podczas ...

Całość ›

Polsat i Plus partnerami tytularnymi gdyńskiej areny

Konkurs na partnera tytularnego dla hali sportowo-widowiskowej Gdynia Arena rozstrzygnięty Polsat oraz Plus – dwie kluczowe marki Grupy ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›