Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ślęza wręcza piłki we Wrocławiu

Ślęza chcąc aktywizować dzieci z Wrocławia rozda ponad 7000 piłek w miejskich szkołach.

Klub rozpoczął akcję „Ślęza rozrusza Wrocław”. Przez najbliższe tygodnie do dzieci z wrocławskich szkół trafi 7000 piłek nożnych i do koszykówki. Ich fundatorem są 1KS oraz jedenaście różnych firm.

– “Podstawowy cel akcji to zachęcenie dzieci do aktywnego trybu życia poprzez uprawianie dyscyplin zespołowych. – Każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważne jest, żeby od małego uprawiać sport, a jednak nadal dzieci często wybierają inne rozrywki” – mówi Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes 1KS Ślęza.

“Chcemy to zmienić, zarówno poprzez uświadamianie korzyści, jakie płyną z uprawiania sportu, jak i poprzez przekazanie dzieciom piłek nożnych i do koszykówki. Być może dla wielu to będzie ich pierwsza własna piłka. Kto wie, być może tak rozpocznie się ich wielka przygoda ze sportem, której punktem kulminacyjnym będzie zawodowe uprawianie piłki nożnej czy koszykówki. Oczywiście w Ślęzie Wrocław” – dodaje Katarzyna Ziobro-Franczak.

W akcję „Ślęza rozrusza Wrocław” włączyło się jedenaście firm: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Ferio Gaj, Wroclove, hubergroup Polska, Com.in, Wadex S.A., Elektrotim S.A., Inpol Papier, Alfa-Dach, Inkopax, Libet. Ich logotypy znalazły się na każdej piłce. Pierwszych kilkaset piłek rozdano dzieciom podczas Mikołajek Ślęzy.

– “Taka akcja umożliwia dzieciom aktywne spędzanie czasu i pobudza do rozwijania zainteresowań sportowych. Fajnie, że dzieci dostają piłkę, a potem razem z rodzicami wychodzą na świeże powietrze, aby spędzić wspólnie fantastyczny czas, niekonieczne przy komputerze albo w supermarkecie” – powiedział Dariusz Cichy, dyrektor SP 107.

W role Mikołajów wcieliły się koszykarki Ślęzy, m.in. Zuzanna Sklepowicz, absolwentka SP 24. – “To dla nas duża przyjemność, gdy możemy przyjść do dzieci z prezentami i się z nimi pobawić. Cieszę się, że oprócz możliwości spędzenia czasu z nami, dzieci dostają także piłki. Dzięki temu jeszcze bardziej zapamiętają naszą wizytę” – powiedziała rozgrywająca wrocławskiej drużyny.

Źródło: Ślęza Wrocław

Najnowsze

Porady

Pozyskiwanie sponsorów a budowanie wokół klubu zaangażowanej społeczności

Budowanie zaangażowanej społeczności to kolejny ważny element w procesie poszukiwania sponsorów dla małych klubów sportowych Jakie ...

Całość ›

Arka Gdynia stworzyła kolekcję na finał Pucharu

Arka Gdynia po awansie do kolejnego w ostatnim czasie finału Pucharu Polski stworzyła specjalną kolekcję odzieży oraz gadżetów ...

Całość ›

NOXy® dołącza do grona partnerów Chemika

Grupa Azoty, producent NOXy®, została partnerem Grupa Azoty Chemik Police, to nie pierwsza współpraca z przedstawicielem sportu marki ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.