Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ślęza tworzy własny program lojalnościowy z Lyoness

Ślęza Wrocław uruchomiła własny program lojalnościowy My!Ślęza wraz z firmą Lyoness. 

1 Klub Sportowy Ślęza Wrocław wprowadza na rynek produkt, który wiąże się z szeregiem korzyści podczas codziennych zakupów. Już niebawem kibice żółto-czerwonych staną się posiadaczami kart i wezmą udział w programie lojalnościowym funkcjonującym już w 47 państwach!

Program będzie nosić nazwę My!Ślęza, a jego operatorem będzie firma Lyoness. Dzięki Partnerom Handlowym programu Cashback Card fani klubu otrzymają zwrot pieniędzy przy każdym zakupie do 5 procent w ponad 70 000 punktów i sklepów, m.in. w sieci Carrefour. Z kartą My!Ślęza każdy kibic zyska także na zakupach biletów i innych gadżetów klubowych uzyskując zwrot na swoje konto w wysokości 6 procent od kwoty transakcji.

“Program My!Ślęza to kolejny projekt marketingowy, który w najbliższych miesiącach będziemy realizować. To, co dla nas najważniejsze, to fakt, że My!Ślęza to przede wszystkim korzyści dla kibiców, którzy na codziennych zakupach będą otrzymywać zwrot wydanych pieniędzy jednocześnie gromadząc punkty. Lyoness jako operator jest wiarygodnym partnerem o globalnym zasięgu, dlatego uczestnicy programu mogą być spokojni o poziom obsługi i ilość punktów, w których będą po prostu zarabiać na zakupach” – mówi Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1KS Ślęza Wrocław.

Korzyści z programu My!Ślęza będą czerpać choćby członkowie stowarzyszenia o takiej samej nazwie. Należą do niego m.in. rodzice młodych sportowców, a także kibice 1KS-u. – “To dodatkowy argument dla całej społeczności Ślęzy, aby działać wspólnie. Zapraszam do zapisywania się do stowarzyszenia, aby było nas jak najwięcej. Wszyscy razem, rodzice, kibice i sportowcy mogą współtworzyć klub i sami decydować o tym, w którym kierunku będziemy się rozwijać” – mówi Justyna Łazarewicz, prezes Stowarzyszenia My!Ślęza.

Aby stać się posiadaczem karty My!Ślęza, wystarczy poprawnie wypełnić wniosek wydawany przez klub, na przykład przy okazji meczów koszykarek. Po sprawdzeniu danych przez pracownika klubu, kibic otrzymuję kartę, z której od razu może korzystać. O tym, kiedy będą gotowe pierwsze karty, klub poinformuje w osobnym komunikacie.

Karta My!Ślęza jest niezależna od Karty Kibica (karnetu) wydawanego przez klub w sezonie 2016/2017. Posiadacze Karty Kibica (karnetu) zachowują dotychczasowe prawa i korzyści z tytułu Karty Kibica. Karta My!Ślęza nie uprawnia do wstępu na jakiekolwiek imprezy organizowane przez klub.

Źródło: Ślęza Wrocław

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O