Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ślęza tworzy własny program lojalnościowy z Lyoness

Ślęza Wrocław uruchomiła własny program lojalnościowy My!Ślęza wraz z firmą Lyoness. 

1 Klub Sportowy Ślęza Wrocław wprowadza na rynek produkt, który wiąże się z szeregiem korzyści podczas codziennych zakupów. Już niebawem kibice żółto-czerwonych staną się posiadaczami kart i wezmą udział w programie lojalnościowym funkcjonującym już w 47 państwach!

Program będzie nosić nazwę My!Ślęza, a jego operatorem będzie firma Lyoness. Dzięki Partnerom Handlowym programu Cashback Card fani klubu otrzymają zwrot pieniędzy przy każdym zakupie do 5 procent w ponad 70 000 punktów i sklepów, m.in. w sieci Carrefour. Z kartą My!Ślęza każdy kibic zyska także na zakupach biletów i innych gadżetów klubowych uzyskując zwrot na swoje konto w wysokości 6 procent od kwoty transakcji.

„Program My!Ślęza to kolejny projekt marketingowy, który w najbliższych miesiącach będziemy realizować. To, co dla nas najważniejsze, to fakt, że My!Ślęza to przede wszystkim korzyści dla kibiców, którzy na codziennych zakupach będą otrzymywać zwrot wydanych pieniędzy jednocześnie gromadząc punkty. Lyoness jako operator jest wiarygodnym partnerem o globalnym zasięgu, dlatego uczestnicy programu mogą być spokojni o poziom obsługi i ilość punktów, w których będą po prostu zarabiać na zakupach” – mówi Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1KS Ślęza Wrocław.

Korzyści z programu My!Ślęza będą czerpać choćby członkowie stowarzyszenia o takiej samej nazwie. Należą do niego m.in. rodzice młodych sportowców, a także kibice 1KS-u. – „To dodatkowy argument dla całej społeczności Ślęzy, aby działać wspólnie. Zapraszam do zapisywania się do stowarzyszenia, aby było nas jak najwięcej. Wszyscy razem, rodzice, kibice i sportowcy mogą współtworzyć klub i sami decydować o tym, w którym kierunku będziemy się rozwijać” – mówi Justyna Łazarewicz, prezes Stowarzyszenia My!Ślęza.

Aby stać się posiadaczem karty My!Ślęza, wystarczy poprawnie wypełnić wniosek wydawany przez klub, na przykład przy okazji meczów koszykarek. Po sprawdzeniu danych przez pracownika klubu, kibic otrzymuję kartę, z której od razu może korzystać. O tym, kiedy będą gotowe pierwsze karty, klub poinformuje w osobnym komunikacie.

Karta My!Ślęza jest niezależna od Karty Kibica (karnetu) wydawanego przez klub w sezonie 2016/2017. Posiadacze Karty Kibica (karnetu) zachowują dotychczasowe prawa i korzyści z tytułu Karty Kibica. Karta My!Ślęza nie uprawnia do wstępu na jakiekolwiek imprezy organizowane przez klub.

Źródło: Ślęza Wrocław

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›