Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ślęza i Totalizator na dłużej

Ślęza Wrocław i Totalizator Sportowy sp. z o.o. kontynuują swoją współpracę. W siedzibie wrocławskiego oddziału Totalizatora parafowano umowę, na mocy której nadal będą wspólne działania obu podmiotów.

Sezon 2021/2022 to już czwarte rozgrywki, w których Ślęza będzie współpracować z właścicielem marki LOTTO. Decyzja władz Totalizatora świadczy o tym, że najstarszy klub sportowy we Wrocławiu to rzetelny partner biznesowy, a wieloletnie partnerstwo z 1KS-em przynosi szereg korzyści.

– „Tak, jak mówiliśmy na początku naszej współpracy, że lubimy długoterminowe związki, tak teraz pokazujemy to w rzeczywistości. Bardzo się cieszę, że Totalizator Sportowy nadal nam ufa i mam nadzieję, że nasza współpraca to nie będzie tylko trwający obecnie czwarty sezon, ale będziemy mogli obchodzić również okrągłe jubileusze naszego partnerstwa” – mówi prezes zarządu Ślęzy Wrocław Katarzyna Ziobro.

– „Bardzo się cieszymy na możliwość kontynuacji współpracy ze Ślęzą Wrocław w obecnym sezonie. Śledząc na bieżąco wyniki koszykarek jesteśmy bardzo zadowoleni i dumni z tego, że możemy współpracować z obecnym liderem tabeli. Wierzymy, że ten sezon, w odróżnieniu od poprzedniego, będzie bardziej szczęśliwy i zakończy się sukcesem. Wierzę głęboko w medal na koniec sezonu” – podkreśla Paweł Mihułka, kierownik działu wsparcia sprzedaży we wrocławskim oddziale Totalizatora Sportowego.

Umowa Ślęzy Wrocław i Totalizatora Sportowego oznacza, że w nadchodzącym sezonie marka LOTTO nadal będzie obecna podczas domowych meczów koszykarek Ślęzy Wrocław. Logo marki pozostaje na koszulkach meczowych zawodniczek dwukrotnych mistrzyń Polski. Branding partnera klubu będzie widoczny w hali wrocławskiej AWF, a efekty współpracy obu stron ukażą się również w mediach społecznościowych 1KS-u.

– „Zupełnie inaczej śledzi się widowiska sportowe, gdy na trybunach są kibice i czuje się atmosferę święta. Wszystkie wydarzenia sportowe, które realizujemy jako Totalizator Sportowy realizujemy przede wszystkim dla naszych kibiców, dla osób wspierających sport, kulturę. Bez nich to nie jest to samo” – zaznacza Mihułka.

„Zeszły sezon był dla nas organizacyjnie bardzo ciężki, ponieważ nie mogliśmy gościć na trybunach naszych fanów. Był też ciężki jeżeli chodzi o realizowanie umów sponsorskich, w których są świadczenia skierowane do kibiców. Dlatego cieszę się, że w tym sezonie będziemy mogli razem z Totalizatorem Sportowym przygotować dla naszych kibiców wiele wydarzeń i atrakcji” – kończy Katarzyna Ziobro.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›