Ślęza i Totalizator na dłużej
Ślęza Wrocław i Totalizator Sportowy sp. z o.o. kontynuują swoją współpracę. W siedzibie wrocławskiego oddziału Totalizatora parafowano umowę, na mocy której nadal będą wspólne działania obu podmiotów.
Sezon 2021/2022 to już czwarte rozgrywki, w których Ślęza będzie współpracować z właścicielem marki LOTTO. Decyzja władz Totalizatora świadczy o tym, że najstarszy klub sportowy we Wrocławiu to rzetelny partner biznesowy, a wieloletnie partnerstwo z 1KS-em przynosi szereg korzyści.
– „Tak, jak mówiliśmy na początku naszej współpracy, że lubimy długoterminowe związki, tak teraz pokazujemy to w rzeczywistości. Bardzo się cieszę, że Totalizator Sportowy nadal nam ufa i mam nadzieję, że nasza współpraca to nie będzie tylko trwający obecnie czwarty sezon, ale będziemy mogli obchodzić również okrągłe jubileusze naszego partnerstwa” – mówi prezes zarządu Ślęzy Wrocław Katarzyna Ziobro.
– „Bardzo się cieszymy na możliwość kontynuacji współpracy ze Ślęzą Wrocław w obecnym sezonie. Śledząc na bieżąco wyniki koszykarek jesteśmy bardzo zadowoleni i dumni z tego, że możemy współpracować z obecnym liderem tabeli. Wierzymy, że ten sezon, w odróżnieniu od poprzedniego, będzie bardziej szczęśliwy i zakończy się sukcesem. Wierzę głęboko w medal na koniec sezonu” – podkreśla Paweł Mihułka, kierownik działu wsparcia sprzedaży we wrocławskim oddziale Totalizatora Sportowego.
Umowa Ślęzy Wrocław i Totalizatora Sportowego oznacza, że w nadchodzącym sezonie marka LOTTO nadal będzie obecna podczas domowych meczów koszykarek Ślęzy Wrocław. Logo marki pozostaje na koszulkach meczowych zawodniczek dwukrotnych mistrzyń Polski. Branding partnera klubu będzie widoczny w hali wrocławskiej AWF, a efekty współpracy obu stron ukażą się również w mediach społecznościowych 1KS-u.
– „Zupełnie inaczej śledzi się widowiska sportowe, gdy na trybunach są kibice i czuje się atmosferę święta. Wszystkie wydarzenia sportowe, które realizujemy jako Totalizator Sportowy realizujemy przede wszystkim dla naszych kibiców, dla osób wspierających sport, kulturę. Bez nich to nie jest to samo” – zaznacza Mihułka.
– „Zeszły sezon był dla nas organizacyjnie bardzo ciężki, ponieważ nie mogliśmy gościć na trybunach naszych fanów. Był też ciężki jeżeli chodzi o realizowanie umów sponsorskich, w których są świadczenia skierowane do kibiców. Dlatego cieszę się, że w tym sezonie będziemy mogli razem z Totalizatorem Sportowym przygotować dla naszych kibiców wiele wydarzeń i atrakcji” – kończy Katarzyna Ziobro.