Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ślęza będzie miała własną “małą czarną”

Ślęza Wrocław nawiązała współpracę z lokalnią palarnią kawy i kawiarnią – Mała Czarna, która z klubem stworzyła specjalną kawę.

Mała Czarna znajduje się przy głównej bramie wjazdowej na tereny Stadionu Olimpijskiego, vis-a-vis przystanku tramwajowego o tej samej nazwie. Z racji swojej lokalizacji kawiarnia często odwiedzana jest przez zawodniczki Ślęzy Wrocław oraz pracowników klubu. Wszyscy zgodnie podkreślają wysoką jakość podawanej kawy, która palona jest na miejscu.

Ziarna pochodzą z wszystkich stron świata, a wachlarz oferowanej kawy stale się poszerza. W ofercie są między innymi odmiany z Brazylii, Kolumbii, Kamerunu, Burundi czy Etiopii. Dla tych, którzy lubią sami przeprowadzić cały rytuał przygotowywania kawy Mała Czarna sprzedaje również paczki kawy do samodzielnego zmielenia. Paleta smaków oferowanych przez kawiarnię, czy to na miejscu, czy też w wersji ziarnistej, zadowoli nawet najbardziej wymagających kawoszy. Jak czytamy na stronie lokalu – do przelewu, do kawiarki, pod ciśnienie i bez ciśnienia – każdy znajdzie coś dla siebie.

Współpraca z Małą Czarną oznacza, że podczas meczów Ślęzy Wrocław kibice będą mogli zakupić paczki kawy przygotowane specjalnie z klubem. Sprzedaż produktów w atrakcyjnej cenie rozpocznie się już w najbliższą niedzielę podczas meczu z Eneą AZS-em Poznań.

Najnowsze

Legalizacjapracy.pl partnerem KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn

Umowa pomiędzy nowym partnerem a Polską Ligą Siatkówki zakłada roczną współpracę, w ramach której Legalizacjapracypl będzie ...

Całość ›

eWinner sponsorem Apatoru Toruń

Nowy legalny bukmacher na polskim rynku online zostaje tytularnym sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych klubów żużlowych w ...

Całość ›

GKS Bełchatów z problemami?

GKS Bełchatów może nie dokończyć sezonu, kibice kluby protestują i nakłaniają spółkę PGE do nawiązania kolejnej współpracy z ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.