Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Śląsk zmienia ceny i koszulki

Śląsk Wrocław na specjalnej konferencji zapowiedział zmiany cen biletów oraz pojawienie się nowego logotypu na koszulkach.

Krzysztof Hołub: Przystąpiliśmy bardzo istotnie do realizacji projektu, który nazwaliśmy roboczo „Śląsk Wrocław bardziej lokalny”. Krótko mówiąc – Śląsk otwarty dla wrocławian i dostępny dla swoich kibiców. Po pierwsze chcę podkreślić, że wykonaliśmy z cały zespołem ogrom pracy, ale to dopiero początek zmian w ramach tego głębszego projektu.

Przede wszystkim postanowiliśmy zmniejszyć ceny biletów, które są już do wglądu na. Są to zmiany rewolucyjne, które obejmują swoim zasięgiem wszystkie typy naszych biletów. Teraz wejściówki na mecze Śląska będą sprzedawane w cenie tańszej niż były w przedsprzedaży.
Ponadto dzieci do 13 roku życia na Stadion Wrocław będą wchodzić za darmo, bez względu na to, na który sektor się wybierają. Możliwe jednak, że wyłączymy tu jedynie Sektor B. Dzieci oczywiście muszą być pod opieką osób dorosłych, natomiast bez limitu ilościowego młodych kibiców. Uczniowie z kolei wejdą na mecz za 10 złotych, również bez względu na sektor. Również ceny biletów dla seniorów uległy obniżce, dla których przygotowaliśmy bilety w cenie 10 złotych. O takie wejściówki mogą ubiegać się seniorzy już od 60., a  nie jak teraz od 65. roku życia.
Cały cennik został uproszczony. Wszystkie ceny kończą się zerem, co ma być pomocne przy kupowaniu wejściówek, a sam cennik po prostu będzie przejrzysty.
Klub w ten sposób otwiera się dla Wrocławia. Chcemy zwiększyć frekwencję na naszym stadionie i mam nadzieję, że sukcesywnie  będzie ona rosła. Mam nadzieję, że mecz z Pogonią był przysłowiowym „dnem”, od którego teraz się odbijemy.
Zachęcam oczywiście do kupowania biletów wcześniej, co nam i Państwu ułatwi wiele spraw. Ponadto zachęcam do kupowania ich przez internet. Przy następnej okazji poinformuję, jaką polityką będziemy się kierować, sprzedając bilety poprzez naszą stronę internetową. Kibice muszą mieć korzyść, kupując w ten sposób bilety, by już stale korzystali z takiej formy zakupu wejściówek.

Zakładamy, że na początku wpływy z biletów – przez niższe ceny – będą mniejsze. Zwykle menadżerowie starają się nie obniżać cen. Ale biznes piłkarski jest inny. Obniżenie ceny biletów ma na celu uzyskanie większej liczby kibiców. To będzie się działo stopniowo, nie potrafię powiedzieć, jak szybko. Wiem, że cena biletu nie jest kluczowym elementem transakcji. Wiem, że kluczowa jest jakość, jaką kupuje się za tę cenę. Marketingowe działania spalą na panewce, jeśli widowisko meczowe nie będzie odpowiedniej jakości.

Chcemy jednak wysłać dwa sygnały, jeden: każdego wrocławianina jest stać przyjść na mecz. A drugi: piłkarze, spora część spraw jest w waszych rękach. Oczekuję, że będziemy grać lepiej. A ja będę pracować lepiej. Ceny biletów są do końca sezonu, bez względu na to, jak WKS będzie się prezentował. Nawet jak będziemy wygrywać każdy mecz.
Podjęliśmy decyzję, że klub do czasu znalezienia sponsora strategicznego będzie występował z logo miasta Wrocław w najważniejszym miejscu na koszulce. Jest to symbol i działanie wizerunkowe. Wysyłamy sygnał, że Śląsk jest wrocławski, otwarty na mieszkańców, a miasto jest mocno wspierającym klub podmiotem.

Jeśli przyjdzie do nas sponsor strategiczny, logo miasta zostanie przesunięte w mniej eksponowane miejsce. To działanie ma przypomnieć sponsorom, że w ogóle Śląsk poszukuje strategicznego sponsora. Że można zająć miejsce miasta Wrocław. Między innymi dlatego zabiegałem o to, by koszulki miały logo miasta. Żeby dać medialny sygnał potencjalnym sponsorom, że takowe miejsce jest.

Uważam, że dotychczasowa polityka niewykorzystywania tego miejsca nie była trafiona, bo Śląsk nic nie reprezentował na swojej koszulce. Według mnie to stracony element i czas. Nie ukrywam, że to logo może spowodować większą dyskusję o klubie w mieście, o jego przynależności. Koszulki będą gotowe na najbliższy domowy mecz Śląska z Arką Gdynia. Jest to element planu, który obraliśmy sobie na nasze działania.

Źródło: Śląsk Wrocław

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›