Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Śląsk Wrocław zaprezentował nowy sklep internetowy

Śląsk Wrocław najpierw zaprezentował nową kolekcję a teraz przedstawił nową wersję sklepu internetowego.

Premiera nowego sklepu zbiegła się w czasie z zaprezentowaniem Kolekcji Retro. Wszystkie produkty inspirowane piłkarską modą z dawnych lat można bez problemu zamówić on-line z dostawą do domu.

FanShop on-line to najlepsze miejsce do zaopatrzenia się w produkty z asortymentu Śląska Wrocław, kiedy sklepy stacjonarne są zamknięte.

Na górze strony głównej widzimy pięć zakładek z produktami. Są to, kolejno (od lewej):

  • “Adidas”- tu znajdziemy oficjalne koszulki meczowe Śląska Wrocław na ten sezon, wyprodukowane przez firmę Adidas, sponsora technicznego klubu
  • “Odzież” – to najbogatsza zakładka, która dzieli się na produkty dla niej, dla niego, dla dzieci oraz dla niemowląt. Znajdziemy tu koszulki, bluzy, polo, czy body.
  • “Akcesoria” – czyli klubowe gadżety, poduszki, opaski, przybory szkolne, smycze, zagłówki samochodowe, maskotki, portfele, kufle, torba na zakupy oraz proporczyki. Tutaj znajdziemy też wszystkie numeru magazynu “Wokół Śląska”
  • “Szaliki i czapki” – wiele wyjaśniać nie trzeba. W tym miejscu można zaopatrzyć się w podstawowy atrybut kibica – szalik – oraz zimowe i letnie czapki
  • “Retro” – to zakładka dedykowana najnowszej kolekcji piłkarskich strojów (i nie tylko, bo w ofercie również szaliki, czapeczki i proporczyk) stylizowanych na piłkarską modę lat 60. i 70.

W prawym górnym rogu strony głównej znajdziemy odnośnik do danych kontaktowych oraz informację o zawartości wirtualnego koszyka. Przewijając w dół stronę główną znajdziemy tam odnośniki do najważniejszych kolekcji, najpopularniejsze produkty, informacje o sklepach stacjonarnych oraz przydatne linki.

Nowy sklep-online jest przejrzysty i prosty w obsłudze nawet dla mniej zorientowanego w najnowszych technologiach kibica. Wystarczy kliknąć w interesującą nas zakładkę, by pokazały się wszystkie produkty z danej kategorii. Po wybraniu konkretnego produktu zobaczymy jego zdjęcia, opis, cenę, dostępne rozmiary (wraz z tabelą rozmiarów w centymetrach). Jeśli zdecydujemy się na zakup, wystarczy kliknąć duży w przycisk “Dodaj do koszyka”, by produkt został dodany do naszych zakupów.

Jeśli uznamy, że wszystko, czego szukaliśmy, znajduje się już w naszym koszyku, przechodzimy do momentu płatności. Otwierając koszyk widzimy wszystkie wybrane produkty i ich ceny oraz łączny koszt zamówienia. Wpisujemy adres, sposób płatności oraz swoje dane. Możemy również zarejestrować się na stronie, by nasze dane zostały zapisane. Wówczas wystarczy zalogować się na swoje konto. Możemy również wybrać opcję zakupów na fakturę (potrzebny będzie numer NIP firmy). Gdy wszystkie podstawowe czynności zostaną wykonane, a regulamin sklepu zaakceptowany, klikamy “Kupuję i płacę”. Po dokonaniu płatności na podany adres mailowy otrzymamy specjalny link, dzięki któremu będziemy mogli śledzić naszą przesyłkę. Potem wystarczy nam już tylko czekać na kuriera z dostawą. Zwykle trwa ona od 3 do 5 dni roboczych (nieco dłużej przy personalizowanych zamówieniach, jak np. nadruki własnego nazwiska na koszulki meczowe).

Najnowsze

Zaksa Kędzierzyn-Koźle z nową stroną internetową

Wraz z partnerem technologicznym siatkarska Zaksa Kędzierzyn-Koźle stworzyła nową stronę internetową, z wieloma udogodnieniami ...

Całość ›

Kluby Fortuna 1 Ligi obniżą pensje

Wzorem Ekstraklasy również zarządcy Fortuna 1 Ligi wydali oświadczenie, w którym rekomendują obniżenie pensji zawodników na czas ...

Całość ›

Rada Nadzorcza Ekstraklasy uchwaliła zasady obniżania wynagrodzeń piłkarzy

Rada nadzorcza Ekstraklasy SA, na wniosek wszystkich klubów, podjęła uchwałę o zasadach ograniczania wynagrodzenia zawodników w ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›