Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Śląsk Wrocław z nowymi strojami

„Wrocław to nasze miasto, a Śląsk to nasze życie”. Nowe koszulki meczowe na sezon 2021/22 to odważne nawiązanie do miejskiego charakteru klubu, łączącego kolejne pokolenia wrocławian.

Po trykotach z charakterystycznym wzorem moro, odnoszącym się do wojskowych korzeni WKS-u, pora na zupełnie nowy zestaw strojów meczowych. „Meczówki” na sezon 2021/2022 zostały wykonane we współpracy z firmą Adidas.
Domowy komplet inspirowany jest miejskim stylem, nawiązującym do graffiti, jako nieodłącznego elementu krajobrazu stolicy Dolnego Śląska. Sztuka ulicy jest ważną częścią przestrzeni miejskiej, często stanowi dowód przywiązania do Wrocławia i klubu. Wzór, przypominający plamy farb z graffiti, drukowany jest z przodu koszulki.

Na prawej piersi znajdzie się logo Adidasa, a na lewej herb klubu – wykonany techniką precyzyjnego żakardu z haftowanym obrysem w kolorze koszulki. Z tyłu, na karku zawodników, widnieje niewielki napis „WROCŁAWIANIE”, podkreślający przynależność i przywiązanie do miasta. Wszelkie nadruki, nazwiska piłkarzy oraz numery są wykonane w białym kolorze.

Koszulka wyróżnia się mocną kolorystyką i odważnym połączeniem ciemnej zieleni i głębokiej czerwieni, niespotykanym dotąd na „meczówkach” WKS-u. Trykoty posiadają typowo sportowy, nowoczesny krój. Szerokie ściągacze na rękawach, charakterystyczne paski, kontrastująca, czerwona lamówka na dole koszulki, nietypowy kołnierz w serek z półokrągłym przeszyciem pod spodem – wszystko to sprawia, że domowy komplet jest bardzo piłkarski i oryginalny. Wzory bazujące na tym modelu koszulki wykorzystane zostały przez reprezentacje narodowe m.in. Belgii, Niemiec, Kolumbii czy Meksyku oraz kluby piłkarskie, jak Real Madryt, Leicester City i Fulham FC.
Najnowsze stroje meczowe wykonano z najwyższej jakości komponentów przez firmę Adidas – sponsora technicznego klubu. Lekki materiał oraz technologia AEROREADY, pochłaniająca wilgoć, pomagają odprowadzać pot od ciała. Koszulki wyprodukowane są przy pomocy PRIMEGREEN, czyli wysokowydajnych materiałów pochodzących z recyklingu, by ograniczyć zużycie plastiku i zmniejszyć emisję szkodliwych dla środowiska substancji.
Przy okazji premiery nowej koszulki w przejściu od strony ul. Lotniczej przy Stadionie Wrocław powstało efektowne graffiti z herbem miasta i klubu oraz dużym napisem „WROCŁAWIANIE”. Do promocji zaangażowani zostali mieszkańcy miasta, kibice, znani wrocławianie oraz oczywiście sami piłkarze WKS-u.

Zawodnicy Śląska w nowych strojach po raz pierwszy zagrają już w niedzielę, podczas ostatniego meczu sezonu ze Stalą Mielec na Stadionie Wrocław. Prezentacja koszulek na nowy sezon jeszcze przed końcem bieżących rozgrywek to unikalne wydarzenie w PKO Ekstraklasie. Kibice Śląska Wrocław, tak jak przed rokiem, mogą jako pierwsi zobaczyć i zakupić nowe trykoty, w których ich drużyna będzie rywalizować przez najbliższe miesiące.
Domowe koszulki można kupić w sklepie on-line na sklep.slaskwroclaw.pl w cenie 239 zł (senior) i 179 zł (junior) oraz w FanShopach #Oporowska i #NaStadionie. Trykoty będą w sprzedaży również podczas meczu ze Stalą Mielec w niedzielę, 16 maja.

Stroje są dostępne w rozmiarach od S do 3XL w wersji dla dorosłych oraz 116-164 cm dla dzieci. Szczegółowa tabela rozmiarów dostępna jest na stronie produktu w sklepie on-line. W sprzedaży internetowej możliwa jest również personalizacja koszulki oraz darmowa wysyłka powyżej 200 zł na terenie Polski. Produkty wysyłamy również za granicę na teren Unii Europejskiej – koszt wysyłki to 25 zł.
W FanShopach #Oporowska oraz #NaStadionie wszyscy karnetowicze mogą kupować oficjalne produkty Śląska Wrocław – w tym nowe koszulki – z 15% zniżką.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›